شهردار اوشان، فشم و میگون خبر داد؛

لایروبی رودخانه‌های منطقه اوشان، فشم و میگون برای پیشگیری از سیلاب

ریاحی گفت: چند روزی هست که لایروبی رودخانه‌های منطقه اوشان، فشم و میگون را در دستور کار خود داریم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازدید‌های مستمر شهردار اوشان، فشم و میگون، صبح امروز رضا ریاحی از سه پروژه عمرانی لایروبی رودخانه‌های اوشان، فشم و میگون و همچنین لایروبی کانال شهری میگون بازدید کرد.

رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون درباره علت لایروبی رودخانه‌ها اظهار کرد: لایروبی رودخانه‌ها نه‌ تنها باعث زیبایی و پاکسازی رودخانه از زباله‌های موجود می‌شود، بلکه هنگام وقوع سیل و بارش سنگین باران نیز نقش بسزایی دارد و می‌تواند از وقوع بحران تا حد زیادی جلوگیری کند.

شهردار اوشان، فشم و میگون افزود: چند روزی هست که لایروبی رودخانه‌های منطقه اوشان، فشم و میگون را در دستور کار خود داریم و این پروژه‌های عمرانی پیشرفت مناسبی داشته‌اند.

وی گفت: لایروبی رودخانه‌های منطقه علاوه بر کنترل سیل، با هدف حفاظت از رودخانه در مقابل تعرض به حریم و بستر آن‌ها، کاهش خسارات احتمالی سیلاب، بهبود وضع زندگی ساکنان حاشیه رودخانه و ... صورت می‌گیرد.

ریاحی بیان کرد: سنگ و زباله‌های موجود در کف رودخانه‌ها باعث بالا آمدن کف رودخانه شده بود.

شهردار اوشان، فشم و میگون با بیان اینکه گاهی اوقات بالا آمدن کف رودخانه باعث تغییر مسیر آب رودخانه می‌شود، گفت: برای آن قسمت از رودخانه که لایروبی در حال انجام است، برنامه‌هایی نیز در زمینه گردشگری و زیباسازی داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت رودخانه‌ها بسیار مناسب شده و این اتفاق باعث کسب رضایت شهروندان و اهالی منطقه شده است.

ریاحی بیان کرد: شهرداری اوشان، فشم و میگون برنامه‌های زیادی را در راستای زیباسازی منطقه و همچنین کسب رضایت شهروندان در دستور کار خود دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
خوش به حال پول دار که آنجا ویلا دارند
ا
آخرین اخبار