معاون آماد نیروی زمینی ارتش:

دشمنان جرات تعدی و تجاوز به خاک ایران را ندارند/ خط قرمز نیرو‌های مسلح امنیت و آسایش ملت ایران است

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دشمنان جرات تعدی و تجاوز به خاک ایران را ندارند، گفت: خط قرمز نیرو‌های مسلح امنیت و آسایش ملت ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امیر سرتیپ دوم حسن علیپور معاون آماد نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم اعزام تجهیزات تیپ ۱۱۶ مکانیزه زرهی شهید صفوی قزوین به مناطق مرزی شمال‌غرب اظهار کرد: خط قرمز نیرو‌های مسلح امنیت و آسایش ملت ایران است.

او ادامه داد: حال نیرو‌های مسلح هر زمان احساس کنند که این دو مولفه مهم در هر جایی به هر دلیلی دچار خدشه شده و آسیبی قرار است که وارد شود، در کسری از زمان برای نقش آفرینی در میدان حضور پیدا خواهند کرد.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش گفت: به جهت اتفاقی که در منطقه شمال‌غرب افتاده و مناقشه‌ای بین آذربایجان و ارمنستان رخ داده، امروز ارتش جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت پایدار در مرز‌ها اقدام کرده است.

علیپور عنوان کرد: تیپ ۱۱۶ مکانیزه زرهی شهید صفوی قزوین ماموریت پیدا کرده که به سمت شمال‌غرب اعزام شود و این اطمینان را به مردم عزیز ایران می‌دهیم که دشمنان جرات تعدی و تجاوز به خاک ایران را ندارند.

او خاطرنشان کرد: تقریبا یک تیپ کامل به سمت شمال‌غرب حرکت می‌کند و ماموریت نیز بر اساس سلسله مراتب و دستور فرماندهی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار