آغاز ثبت‌نام جشنواره کارگران و واحد‌های نمونه لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: نام نویسی متقاضیان در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،علی آشتاب،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی، کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

او گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان می‌توانند تا ۱۴ آذرماه با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

او اظهار داشت: ارج نهادن به اندیشه، تلاش و فعالیت‌های ارزشمند کارگران، تشـویق نیرو‌های کارگری مولد، متخصص و مبتکر، ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت، بهره وری و نوآوری و ایجاد انگیزه بین کارگران از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان برای نخبگان جامعه کار و تولید است.

۲ هزار و ۸۳۶ تعاونی فعال با اشتغال ۲۸ هزار نفر در لرستان وجود دارد و مشخصات ۱۳۰ هزار کارگر بیمه شده نیز در استان ثبت شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار