عضو شورای اسلامی شهر آبادان:

شهرداری آبادان با مشکلات انباشته از دوران قبل مواجه است

فواد دریس فرد با اشاره به اینکه شهرداری آبادان با مشکلات انباشته از دوران قبل مواجه است گفت: بلایی که در دوره قبل بر سر این شهرداری آمده است با چند سال کار مداوم برطرف می شود.

فواد دریس فرد عضو شورای اسلامی شهر آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: شهرداری آبادان در چند سال گذشته به طور کامل درجا زده و در هیچ زمینه ای پیشرفت حداقلی هم نداشته است، این شرایط عاقبت حمایت های بعضی از آقایان از شهردار سابق و اصرارشان بر تداوم ناکارآمدی ها و عقب ماندگی است.

او افزود: آن افرادی که چند سال اجازه دادند این وضعیت رقم خورده و آبادان روز به روز به مخروبه تبدیل شود اکنون به جای فرار به جلو و انتقاد از دیگران ، پاسخگوی عملکرد خود باشند و دست از رفتار غلط خود بردارند، باید بابت جانبداری های سازمانی و رفاقتی که در دوره گذشته داشتند مسئولیت بپذیرند و از مردم عذرخواهی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: اگرچه همچنان شهر آبادان حال و روز خوبی ندارد و نسبت به شرایط رضایت نداریم اما آنچه در این شش ماه انجام شده است به هیچ نحو با تمام دو سه سال گذشته قابل مقایسه نیست، تحرک و تلاش همکاران در شهرداری آبادان چند برابر شده و این نتیجه مدیریت جدیدی است که بر شهرداری آبادان حاکم شده است.

دریس فرد یادآور شد: برای برون رفت از وضعیت موجود تحقق درآمد پایدار از ضرورت های شهرداری است که شهردار محترم از بدو ورود با حمایت نمایندگان محترم به ویژه دکتر مختار در حال پیگیری هستند و به نتایج خوبی هم دست یافتند وآثار آن را در ماه های آینده خواهیم دید.

عضو شورای شهر آبادان خاطرنشان کرد: طی این مدت بیشترین بازدیدهای هفتگی از سطح مناطق و محلات توسط شهردار آبادان صورت گرفته که نسبت به قبل قابل مقایسه نیست.این بازدیدهای حضوری و تلاش برای کاهش مشکلات حوزه خدمات شهری باید ادامه یابد تا عقب ماندگی های با سرعتی بیشتر برطرف شود.

دریس فرد همچنین گفت: شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری آبادان با همین قوت و انگیزه به کار خود ادامه دهند و مطمئن باشند در صورت حرکت بر مدار خدمت شبانه روزی و مهم تر از همه جلب رضایت مردم و شهروندان ، از سوی شورای شهر نیز مورد حمایت خواهند بود و اجازه نخواهیم داد خللی در روند کارشان ایجاد شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.