در گفت‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پایان جنگی ۱۲ ساله سبلان پارچه؛ ۳ سال تا تولید با تمام ظرفیت فاصله داریم

مدیر عامل شرکت سبلان پارچه گفت: سبلان پارچه برای رسیدن به روز‌های اوج خود و تولید با تمام ظرفیت به ۳ سال زمان نیاز دارد.

انور حجازی نیا مدیر عامل شرکت سبلان پارچه در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راه‌اندازی دوباره شرکت سبلان پارچه تصریح کرد: بعد از ۱۲ سال دوندگی و مشکلاتی که توسط مدیران وقت، بانک، دولت و برخی نمایندگان مجلس ایجاد شده سبلان پارچه مجددا به عرصه تولید بازگشت.

وی بیان کرد: متاسفانه با توجه به گستردگی کارخانه و حضور آن در منطقه کمتر برخوردار کشور عده‌ای به دنبال سهیم شدن در این سفره بودند و متاسفانه راه مکاری را و ایجاد دست انداز در روند تولید را انتخاب کردند.

او با اشاره به گستردگی این کارخانه بیان کرد: ما از ابتدا سرباز ولایت بودیم و خواهیم بود، گاهی نیاز به جنگیدن با دشمن خارجی وجود دارد و گاهی باید در عرصه تولید و جنگ اقتصادی فعالیت کرد. مالکیت این کارخانه شخصی باقی ماند و دوباره شروع به کار کرد.


بیشتر بخوانید


حجازی گفت:  امروز تمام گروه ها با فعالیت در حوزه‌های اقتصادی باید الگوی زندگی راحت و رفاه باشد.

مدیر عامل شرکت سبلان پارچه درباره بازگشت خطوط تولید این کارخانه تصریح کرد: نمی‌توان انتظار داشت شرکتی که ۵ هزار نفر اشتغال زایی داشته و نیرو‌های آن به ۵۰۰ نفر رسیده بود یک شبه به روز‌های اوج تولید خود بازگردد، اما فرآیند تولید آغاز شده و برای توسعه نیرو‌ها برنامه ریزی کرده‌ایم. طبق زمانبندی‌های انجام شده برای رسیدن به ۳ شیفت کاری و ۵ تا ۶ هزار نفر نیروی تولید ۳ سال زمان نیاز داریم و سبلان پارچه به روز‌های خاص خودش باز خواهد کشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت صمت ، جهش تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد ملایی
۱۶:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام علیکم به آقای انور حجازی نیا تبریک از طرف
تعاونی مسکن جماران
آخرین اخبار