مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو):

متروی تهران با تمام ظرفیت خود در حال فعالیت است

نوبخت درباره فعالیت متروی تهران در شرایط کرونایی توضیحاتی داد.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در حال حاضر فاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه‌های مترو سه و نیم دقیقه است، گفت: مردم باید سعی کنند سفر‌های خود را کنترل کنند و زمانی که تعداد مسافر‌ان زیاد است، مسلما به تبع آن ازدحام و شلوغی را در مترو شاهد خواهیم بود و اگر فردی نمی‌تواند سفر‌های خود را کاهش دهد، سعی بر تغییر زمان سفر خود داشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر متروی تهران با تمام ظرفیت خود در حال فعالیت است و اگر قرار باشد که این جمعیت همچنان در مترو حضور داشته باشند، نیاز است که تعداد بیشتری قطار در اختیار مترو قرار گیرد.

نوبخت افزود: در تهران نکته‌ای که وجود دارد بخش زیادی از شیوع ویروس کرونا را به مترو مرتبط می‌دانند، اما می‌بینیم که در بسیاری از شهر‌های کشور که مترو وجود ندارد باز هم وضعیت به همین شکل است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) تصریح کرد: نسبت به زمان مشابه سال قبل تعداد مسافر‌های ما در مترو به نصف کاهش پیدا کرده است و از اول مهر ماه این کاهش زمان رسیدن قطارها به ایستگاه‌ها را داشته‌ایم. در بهمن ماه سال گذشته با همین ظرفیت و امکانات روزانه ۲ میلیون نفر را جابه جا می‌کردیم، اما اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا نیاز است که فاصله گذاری اجتماعی بیشتر شود و مسافران هم در ساعات شلوغ، کمتر به مترو مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
چرا از مترو تهران تصاویری پخش نمی شود؟ مترو خطرناک تر است یا مراسمات مذهبی؟ مترو فشرده تر است یا مدارس؟
آخرین اخبار