عنوان Spider Man: Miles Morales از برترین بازی‌ های نسل جدید

کاربرانی که فرصت تجربه نسخه جدید مرد عنکبوتی را زودتر از زمان انتشار داشته‌ اند از کیفیت فوق العاده آن خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان مورد انتظار Spider Man: Miles Morales قرار است در تاریخ ۱۲ نوامبر سال جاری برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شود. نکته جالب آن است که این عنوان در همان تاریخ برای خریداران کنسول نسل جدید شرکت سونی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

از آن جایی که بازی قبلی مرد عنکبوتی موفقیت بسیاری داشت و توانست نظر مثبت بسیاری از کاربران و منتقدان را به خود جلب کند، انتظار می‌رود گیمر‌ها پس از عرضه نسخه جدید نیز سریعا به خرید این بازی اقدام کنند. به تازگی برخی از کاربران فضای مجازی و استریمرها توانستند به نسخه اولیه این بازی دسترسی پیدا کنند و اطلاعات جدیدی را با کاربران در میان بگذراند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کاربران در این نسخه جدید شاهد پیشرفت در فیزیک مبارزه بازی هستند و می‌توانند چند دشمن را به صورت همزمان از پا درآورند. 


بیشتر بخوانید


قدرت‌های فوق‌العاده شخصیت جدید بازی مرد عنکبوتی

قدرت‌های فوق‌العاده شخصیت جدید بازی مرد عنکبوتی

شخصیت جدید این سری مرد عنکبوتی قدرتی فراتر از پیتر پارکر دارد و می‌تواند با استفاده از الکتریسیته و قدرت ناپدید شدن دشمنان خود را نابود کند. کاربران در این بازی می‌توانند از قدرت‌های جدید مرد عنکبوتی در ماموریت‌های مخفیانه و یا در مبارزه‌های جدی بهره ببرند.

شرکت سونی سعی داشته در این بازی از فناوری دسته DualSense بهترین استفاده را ببرد؛ به صورتی که کاربران حتی در زمانی که مشغول تماشای نمایش‌های ویدئویی داخل بازی هستند با واکنش‌های حسگرهای DualSense مواجه می‌شوند. این عنوان از نسخه قبلی جذاب‌تر است و کاربران با ماموریت‌ها، ترفندها، فنون مبارزه و مکان‌های بیشتری مواجه می‌شوند.

بازی Spider Man: Miles Morales بدون هیچ وقفه‌ای بر روی کنسول پلی استیشن ۵ اجرا می‌شود و کاربران از گرافیکی فوق‌العاده برخوردار خواهند شد. بر اساس گفته‌های استریمرها این عنوان می‌تواند به برترین بازی‌های نسل جدید کنسول‌ها تبدیل شود. این عنوان بسیار گسترده با جزئیات زیاد توسعه یافته و گرافیک شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار