لیگ برتر انگلیس؛

اورتون یک –منچستریونایتد ۳/ خروج موقت سولشر از بحران

هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس با دیدار تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و اورتون پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (شنبه) از ساعت ۱۶ ، تیم فوتبال رده چهارمی اورتون در "گودیسون پارک" میزبان تیم فوتبال منچستریونایتد رده پانزدهمی بود ،که این بازی با نتیجه ۳-۱ به سود تیم مهمان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا "برنارد" در دقیقه ۱۹ گل اول بازی را برای اورتون به ثمر رساند، اما پس از این گل "برونو فرناندز" ستاره پرتغالی منچستریونایتد در دقایق ۲۵ و ۳۲ برای شاگردان سولشر گلزنی کرد.

در دقیقه ۵+۹۰ نیز ادیسون کاوانی، گل سوم شیاطین سرخ را به ثمر رساند تا مربی نروژی این تیم در مقطعی حساس به یک برد ارزشمند و قاطع دست یابد و موقتا از زیر فشار انتقاد‌ها خارج شود.

منچستریونایتد با این پیروزی از ۷ بازی صاحب ۱۰ امتیاز شده است و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به "کریستال پالاس" موقتا به رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال انگلیس صعود کرد و اورتون نیز با ۱۳ امتیاز از ۸ بازی در رتبه پنجم جای گرفت.

در ادامه بازی‌های هفته هشتم لیگ جزیره، امشب ۳ بازی دیگر برگزار خواهد شد که در مهمترین بازی از ساعت ۲۱ چلسی در "استمفورد بریج "به مصاف "شفیلدیونایتد" خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار