لزوم برخورد قاطع با زمین خواری در اندیمشک

نماینده مردم اندیمشک با تاکید بر صیانت از سرمایه‌های ملی گفت: برخورد قاطع دستگاه‌های ذیربط این شهرستان با زمین خواری امری الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک امشب در نشست جلوگیری از تصرف اراضی کشاورزی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز گفت: قانون در این زمینه کامل و جامع است و باید با قاطعیت با قانون گریزان برخورد کرد.

او افزود: باید از ظرفیت‌های قانونی به بهترین نحو ممکن برای متخلفان استفاده کرد و مانع خسارت به بیت المال و منافع عمومی شد.

حسنوند تفکیک غیرقانونی اراضی کشاورزی را یک تهدید جدی برای منطقه دانست و بیان کرد: تخریب اراضی کشاورزی و سواستفاده از آن‌ها خسارت جدی به حقوق ملی و منافع ملی وارد می‌کند و هرجایی که تخلفی از سودجویان صورت گیرد باید دستگاه‌های مربوطه برای دفاع از منافع ملی و عمومی به دستگاه قضایی شکایت کنند.

نماینده مردم اندیمشک با بیان اینکه فروش غیرقانونی اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز در آن‌ها ضمن افزایش حاشیه نشینی، در بروز چالش‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و ناامنی بسیار تاثیرگذار است، ادامه داد: برای جلوگیری از تبعات اجتماعی باید با برنامه ریزی جدی و قانونی با سودجویان برخورد کرد.

حسنوند با بیان اینکه هدف مسئولان پاسداری از منافع ملی است و مردم از این برخورد‌های قانونی با سودجویان و متعرضین خوشحال و امیدوار خواهند شد، اظهار داشت: اگر در سیستم‌های اداری، برخی کارکنان متخلف و ذینفع به این سودجویان یرای رسیدن به اهدافشان کمک کنند باید با اهرم قانونی با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.