لزوم پیگیری و رفع مشکلات معلولان در دشت آزادگان و هویزه

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بر پیگیری و رفع مشکلات معلولان در شهرستان‌های حوزه انتخابیه تاکید کرد و گفت: باید برای تغییر نگرش جامعه نسبت به این قشر تلاش کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئول اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان گفت: ظرفیتها و استعداد‌های معلولان باید دیده شود، چراکه این قشر حقی به گردن همه جامعه دارند.

او بر فرهنگ سازی و تلاش برای تغییر نگرش جامعه به قشر معلول تاکید کرد و افزود: باید نسبت به آسیب شناسی در منطقه ورود کرد تا حداقل معلولیت در سطح جامعه به ویژه در شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه شاهد باشیم.

ساعدی به پیگیری‌های انجام شده در جهت رفع مشکلات این قشر به خصوص مناسب سازی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان شهرستان‌های مذکور نسبت به تکریم ارباب رجوع و مناسب سازی ادارات خود به ویژه بانک‌ها اقدامات لازم به عمل آورند.

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی قول مساعد برای پیگیری راه اندازی مرکز فیزیوتراپی برای معلولان دو شهرستان داد و بیان کرد: در جهت اشتغال این قشر پر استعداد و صاحب نظر، طرحی را در مجلس مبنی بر استخدام معلولان در سازمان مربوطه خود (بهزیستی) ارائه خواهیم داد، تا بتوانیم در این زمینه گامی برای این قشر برداریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.