کمبود تخت ICU در خوزستان برای بستری بیماران کرونایی

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حاضر برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا ویروس با کمبود تخت ICU مواجه هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد سلطانی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کمبود تخت ICU برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در اهواز و دیگر شهرها وجود دارد و در این کلانشهر ۵ بیمارستان و در هر کدام از شهر‌های استان یک بیمارستان، درگیر پذیرش بیماران مبتلا به کرونا هستند.

او با بیان اینکه تخت‌های ICU در بیمارستان رازی و بیمارستان گلستان اهواز صددرصد در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند افزود: میزان اشغال این تخت در همه بیمارستان‌های پذیرش‌کننده کرونا در شهرها نیز تقریبا صددرصد است و به محض اینکه یک بیمار مرخص یا جابه‌جا می‌شود، بیمار دیگری در ICU بستری می‌شود.

سلطانی تصریح کرد: مشاهده می‌شود که تعدادی از مردم همچنان در مراسم‌ها و... شرکت می‌کنند که این مساله موجب می‌شود مشکل گسترش بیماری همچنان باقی بماند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: کادر درمان در این ماه‌ها تحت فشار زیادی بوده‌اند و قطعا با این روند، فرسودگی شغلی ایجاد می‌شود؛ تعداد بیماران نسبت به تعداد کادر درمان بیشتر است بنابراین طبیعی است که شیفت‌ها سنگین‌تر و کار بیشتر از توان افراد باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.