شرکت BioWare در حال ساخت نسخه جدید Mass Effect است

طبق اطلاعات جدید شرکت BioWare قصد دارد پس از Mass Effect: Legendary Edition نسخه جدیدی از این بازی ها را عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال اعلام عرضه عنوان بازسازی شده سه بازی اولی Mass Effect شرکت BioWare اظهار کرد که قصد دارد یک قسمت جدید از این سری بازی را به بازار جهانی عرضه کند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت نسخه جدید سری بازی‌های مس افکت اکنون در مرحله توسعه قرار دارد.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی از پروژه مورد انتظار شرکت BioWare در دسترس کاربران قرار نگرفته اما این استودیو اعلام کرده تیم سازنده بازی جدید Mass Effect از کسانی که در گذشته در توسعه قسمت‌های قبلی این بازی دست داشته‌اند تشکیل شده است. طبق اطلاعات منتشر شده این عنوان به زودی منتشر نخواهد شد. 


بیشتر بخوانید


زمان عرضه جدیدترین نسخه Mass Effect

زمان عرضه جدیدترین نسخه Mass Effect

مدیر ارشد استودیوی BioWare هنگام صحبت درباره نسخه جدید مس افکت اظهار داشت که این بازی اکنون در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و تکمیل این پروژه مدت‌ها زمان لازم دارد. وی همچنین تاکید کرد که شرکت سازنده در حال حاضر نمی‌تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران و گیمرها قرار دهد.

با معرفی عنوان Mass Effect: Legendary Edition که شامل سه قسمت اصلی بازی می‌شود و اعلام ساخت نسخه جدید، طرفداران این مجموعه بسیار خوشحال شده‌اند و واکنش‌های مثبت زیادی از سوی این افراد منعکس شد. اگر استودیوی بازی‌سازی BioWare بتواند فعالیت خود را به نحو احسن پیاده‌سازی بکند آن‌ها می‌توانند اشتباهات خود در عنوان Mass Effect Andromeda را جبران کنند و باری دیگر طرفداران خود را راضی کنند.

گفتنی از یکی از علت‌های کیفیت پایین بازی Mass Effect Andromeda این بوده که بازی تنها در طی یک سال و نیم ساخته شده و تیم سازنده در این بازه زمانی چندین بار مراحل ساخت را از ابتدا آغاز کرده‌اند. با توجه به آن که بازی Mass Effect Legendary Edition تا سال آینده وارد بازار نمی‌شود انتظار می‌رود نسخه جدید مدت‌ها پس از عرضه عنوان مذکور به بازار راه پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار