حدادی: سنگین‌ترین عمل جراحی را پشت سر گذاشته ام/ قرارداد مربی ام در زمان عرب بسته شد

احسان حدادی، پرتابگر المپیکی کشورمان درباره وضعیت جسمانی اش بعد از عمل جراحی توضیحاتی را ارائه کرد.

احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایطش بعد از انجام عمل جراحی خار پاشنه اظهار کرد: خدا را شکر پزشکان جراح از عمل راضی بودند. آن‌ها فکر نمی‌کردند عمل جراحی ام آن قدر سنگین و طولانی باشد؛ چرا که در ابتدا قرار بود تنها عمل کف پا انجام شود، اما مشخص شد عمل طولانی‌تر از چیزی است که پیش‌بینی شده بود.

او ادامه داد: ابتدا آشیل پا را به صورت کامل برداشتند و سپس استخوان‌های اضافی را خارج کردند. درد زیادی را تحمل می‌کنم، اما به طور حتم این عمل باید انجام می‌شد. این سنگین‌ترین عملی بود که در این مدت پشت سر گذاشته‌ام.

مربی من به صورت آنلاین با پزشک معالجم در ارتباط است

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن، درباره این که اولین مسابقه‌اش بعد از طی کردن دوران نقاهت چه رقابتی خواهد بود، گفت: چند ماهی طول می‌کشد تا به شرایط تمرینی برسم، اما فکر می‌کنم مسابقات قهرمانی آسیا اولین رویدادی باشد که می‌توانم در آن شرکت کنم. باید در این مدت مراقبت‌های لازم را داشته باشم. مربی من قبل و بعد از عمل جراحی با پزشک معالج در ارتباط بود و همه جوانب را بررسی کرده است. قرار است بار دیگر به صورت آنلاین با پزشک جراحم صحبت‌هایی را انجام دهد.

مصدومیت در عملکردم تاثیر گذاشته بود

حدادی تصریح کرد: این مصدومیت در عملکردم تأثیر منفی گذاشته بود و به طور حتم باید درمان می‌شد، اما با وجود این که مصدوم بودم، رکوردهایم بد نبود. اگر بتوانم زودتر تمریناتم را آغاز کنم، می‌توانم به رکورد‌های بهتری هم برسم. از دوستان منتقد خواهش می‌کنم کمک کنند و در کنار ورزشکاران باشند تا نتیجه‌ای مطلوب کسب کنیم.

او درباره این که گفته می‌شود "مک ویلکینز" مربی شخصی‌اش قرارداد ندارد، گفت: قرارداد او در زمان عرب بسته شده است، اما با توجه به این که حدود یک سال است به آمریکا سفری نداشته‌ام، موفق نشده‌ام اصل قرارداد را برای امضا به او برسانم. هر زمانی هم که پول "مک ویلکینز" به حسابش واریز شده، بلافاصله رسید دریافت پول را ارسال و تأیید کرده است. تنها مبلغ آخر مانده که درصدی از آن واریز نشده است و هر زمان که واریز شود، رسید دریافت را ارسال خواهد کرد.

او در پایان خاطر نشان کرد: دوستان فکر نکنند در خارج از کشور همه چیز گل و بلبل است. اینجا تنها هستم و انجام تمام امور بر عهده خودم است و کسی نیست پیگیر کارهایم باشد؛ اما اگر در ایران بودم به طور حتم دوستان کمک می‌کردند. پزشکان ایرانی توانمندی بالایی دارند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، در این مدت حمایت‌های خوبی داشت و از تمام کسانی که برای اعزام من به آلمان و انجام این عمل جراحی کمک کرده‌اند، قدردانی می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار