اخبار حوادث ۱۹ آبان ۹۹؛

سارقان مسلح طلا به پایان خط رسیدند/ توقیف محموله تلفن همراه قاچاق

اخبار حوادث ۱۹ آبان ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث بوشهر را در دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹ در این بسته خبری بخوانید.

سارقان مسلح طلا در دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش شبانه روزی، سارقان مسلح سه کیلوگرم طلا شناسایی و دستگیر شدند.

سردار خلیل واعظی در شرح جزییات این عملیات پلیس گفت: ساعت ۱۲ شب ۳۰ اردیبهشت، سارقان مسلح در جاده برازجان به دالکی به خودرو طلافروشان حمله کردند و سه کیلو طلا به سرقت بردند.

او افزود: با حضور کارشناسان کشف جرم پلیس آگاهی دشتستان، مشخص شد سه خریدار دوره گرد طلا که سه کیلوگرم طلا از بازار بوشهر خریده بودند، هنگام انتقال به اصفهان با حمله مسلحانه سارقان رو به رو شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: سارقان حرفه‌ای که مالباختگان را از بوشهر تعقیب کرده بودند پس از سرقت طلا خودرو مورد استفاده خود را در آبپخش آتش می‌زنند و فرار می‌کنند.

واعظی بیان کرد: تیمی مجرب از کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی دشتستان با پیگیری‌های چندجانبه موفق به شناسایی سه عضو متواری این باند سرقت شدند که در مخفیگاه زندگی می‌کردند.

او گفت: با اعزام کارآگاهان دشتستان به شهر شیراز هر سه متهم با همکاری پلیس شیراز در مخفیگاهشان دستگیر و به برازجان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: سارقان دستگیر شده ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه سه کیلو طلا در جاده برازجان به یک فقره سرقت مسلحانه به همین شیوه در یکی از شهر‌های استان همجوار نیز اعتراف کردند که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

توقیف محموله تلفن همراه قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: خودرو سواری حامل تلفن‌های همراه قاچاق و لوازم جانبی آن در شهرستان عسلویه توقیف شد.

سردار خلیل واعظی افزود: ماموران انتظامی شهرستان عسلویه هنگام کنترل جاده‌ها، به یک دستگاه خودرو سواری زانتیا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیفی، گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن بدون مدارک گمرگی کشف شد که کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

 کشف ۶۹ کیلو مواد مخدر در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، موضوع در دستور کار مامورین انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: در اجرای این طرح ماموران یک قاچاقچی، چهار توزیع کننده و ۹ معتاد را دستگیر کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از خودرو و محل اختفای این عاملان، ۶۹ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۶۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۵۰۰ گرم هرویین و مشتقات آن، آلات استعمال و دستگاه‌های وزن کردن مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی دیلم با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت، بیان کرد: معتادان دستگیر شده در اجرای این طرح، به مراکز ترک اعتیاد فرستاده شدند.

توقیف محموله قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و کشف کالای قاچاق به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در یکی از جاده‌های شهرستان دشتستان از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ تعداد ۱۰۰ آچار فنرکش، ۴۲ عدد کله بکس، ۵۲۰ آچار رینگ، ۵۰ آچار رینگ کیفی، ۳ جعبه بکس فلزی، ۵۲۸ آچار رینگی و جعبه بکس قاچاق کشف کردند.

او، با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۹۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

دستگیری ۲ سارق وکشف ۷ فقره سرقت در شهرستان کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: هفت فقره سرقت گوشی تلفن همراه و مکان در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ رهام رضایی ادامه داد: در پی چند فقره سرقت در شهرستان کنگان دو سارق دستگیر شدند که به ۶ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و یک فقره سرقت اماکن دولتی اعتراف کردند.

 توقیف وانت حامل کالای قاچاق در دیر

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از توقیف یک دستگاه وانت ال ۹۰ حامل ماشین لباسشویی قاچاق خبر داد.

سرهنگ مهدی نظریه افزود: ماموران انتظامی با استقرار در جاده خروجی شهرستان دیر از یک دستگاه خودروی وانت تندر ۹۰، پنج دستگاه ماشین لباسشویی بدون مدارک گمرکی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

او بیان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.