شناسایی عاملان تولید زغال غیرمجاز جنگلی در شهرستان بیضا

عاملان تولید زغال غیرمجاز جنگلی در شهرستان بیضا شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید قاسم سادات یاراحمدی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیضا،گفت:نیرو‌های منابع طبیعی تعداد چهار واحد کوره صنعتی زغال غیرمجاز و میزان سیصدکیلوگرم زغال و یک ‌تن‌ چوب را در یک کارگاه تیرچه بلوک، کشف و ضبط کردند.

او، با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با عوامل قضایی شهرستان بیضا بیان کرد: نیرو‌های منابع طبیعی طی عملیات گشت و مراقبت شبانه روزی پس از تحت نظر قرار گرفتن منطقه، محل تولید و توزیع زغال‌های غیر مجاز را شناسایی و متخلفان را دستگیر کردند.
یاراحمدی، تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلف وجمع آوری ادوات وابزار آلات جرم و انتقال آن به پارکینگ نیروی انتظامی متخلفان برای گذراندن مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیضا با هشدار به متخلفان و قاچاقچیان چوب و زغال در اراضی ملی، ادامه داد: در این راستا و برای حفظ و حراست از انفال و اراضی ملی در مقابل متخلفان و افراد سود جو ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

او، با بیان اینکه شهرستان بیضا یکی از مناطق جنگلی و حساس استان محسوب می‌شود و بدلیل قرار گرفتن عرصه‌های جنگلی و مرتعی این شهرستان در مناطق کوهستانی نقش مهمی در تولید منابع آب چشمه‌های مختلف دارد از مردم درخواست کرد تا همکاری بیشتری برای حفظ و صیانت از عرصه‌های جنگلی و مرتعی داشته باشند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار