جامعه هدف بهزیستی معمولا آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : جامعه هدف بهزیستی معمولا آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند و حمایت از آن‌ها نیازمند همت همه مسئولان و همراهی اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : شهرستان هرسین را باید در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به صورت ویژه در نظر گرفت و من امید دارم با تلاش‌های مستمر مدیر جدید و حمایت‌های مسئولان شهرستان هرسین بتوانیم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی این شهرستان گام برداریم.

او راه اندازی مراکز مثبت زندگی را یک تحول بزرگ در سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت : بهزیستی هرسین نزدیک به ۸ درصد کل جمعیت شهرستان را تحت پوشش دارد که با ثبت سه مرکز مثبت زندگی، به زودی واگذاری پرونده‌ها به این مراکز آغاز خواهد شد.

کنجوریان فرماندار هرسین گفت: شهرستان هرسین به عنوان یکی از شهرستان‌های پایلوت در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیاز به توجه بیشتر مسئولان و در رأس آن بهزیستی در زمینه مسکن، مراکز کاهش آسیب و تقویت اورژانس اجتماعی دارد.

مریم جامه شورانی رئیس سابق اداره بهزیستی هرسین گفت: با همراهی و همدلی همه مسئولان و مردم برای اولین بار شورای مشارکت‌های مردمی در شهرستان تشکیل شد و توانستیم مشارکت قابل توجهی را جذب کنیم.

جامه شورانی افزود: تمام تلاش ما این بود که در راستای توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان گام برداریم و در این راستا ضمن ایجاد اشتغال پایدار برای ۱۳۵ مددجو، اقدامات خوبی جهت ساخت و تامین مسکن مددجویان انجام شده است.

سعید حیدری رئیس جدید اداره بهزیستی هرسین گفت: اهداف و برنامه‌های ما همسو با سیاست کلی شهرستان و اهداف عالیه سازمان بهزیستی خواهد بود و در این راه سعی خواهیم کرد طرح‌های باقی مانده در سال جاری را به اتمام برسانیم.

او یکی از مهمترین این طرح‌ها را تکمیل مسکن مددجویان و جذب کامل اعتبارات اختصاص یافته جهت اشتغال مددجویان عنوان کرد.

حیدری تکریم ارباب رجوع و سطح بالای رضایت‌مندی عموم مردم را سرلوحه کاری خود عنوان کرد و افزود: در این راه تمام وقت و توان خود را صرف خدمت به جامعه هدف خواهم کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار