اصلاح ۲۵۰ کیلومتر از شبکه‌های برق بویراحمد

مدیر برق شهرستان بویراحمد گفت: ۲۵۰ کیلومتر از شبکه ‌های برق فشار متوسط و ضعیف در بویراحمد در هشت ماه گذشته اصلاح و بهینه سازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غلامحسین پردال مدیر برق شهرستان بویراحمد گفت: برای اصلاح شبکه‌های برق از شش اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی بطور مستمر بهره برده شده است.

پردال هدف از اجرای این پروژه مهم و حیاتی را جلوگیری از نوسانات و ناپایداری‌های برق در فصل سرد دانست و افزود: از شبکه‌های برق اصلاح شده، حدود ۱۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و مابقی شبکه‌های برق متوسط بوده است.

او تغییر شبکه‌های برق از سیمی به کابلی را در این شهرستان ضروری دانست و بیان کرد: تمامی شبکه‌های برق در این شهرستان هوایی بوده که در زمان بارش‌ها و وزش باد‌های شدید بدون شک شاهد مشکلاتی از قبیل قطعی، نوسانات و ناپایداری شبکه هستیم.

پردال با اشاره به پراکندگی این شبکه‌ها به دلیل کوهستانی و جنگلی بودن آن، گفت: برخی از مناطق شهرستان بویراحمد در زمستان از مناطق برف گیر بوده که کار اصلاح و بهینه سازی شبکه‌ های برق آنان در دستور کار است.

او افزود: در سطح شهر یاسوج متأسفانه به دلیل اصلاح نشدن شاخه‌های درختان شرایط بدی را شاهد هستیم و ما تلاش خواهیم کرد تا قبل از شروع بارش‌های سخت احتمالی اقدام به اصلاح این درختان با همکاری شهرداری کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.