هزار و ۷۴۶ نفر از آغاز شیوع کرونا تاکنون در مازندران جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ابراز نگرانی از روند افزایشی مبتلایان به کرونا در استان گفت: ۱۳۹۶ نفر از آغاز شیوع کرونا تاکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

او افزود: روزانه ۵ تا ۶ فوتی بر اثر کرونا در مازندران گزارش می‌شود درحالیکه در ماه‌های گذشته، شمار فوتی‌ها به صفر و یا یک نفر رسیده بود.

دکتر موسوی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار فرد مشکوک به کرونا در مازندران قرنطینه کامل شدند، ادامه داد: متاسفانه برخی افراد با وجود مشکوک بودن به کرونا، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

بیشتر بخوانید:

دکتر جلالی رییس دانشکاه علوم پزشکی بابل هم از مرگ ۳۵۰ نفر بر اثر کرونا از اسفند پارسال تاکنون این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد مردم از ماسک استفاده می‌کنند در حالیکه این میزان باید بیش از ۹۰ درصد باشد.

او اماکن عمومی مانند بازارها، واحد‌های صنفی و حمل و نقل عمومی را مهمترین اماکن گسترش کرونا برشمرد و ابراز امیدواری کرد با اجرای محدودیت‌ها از امروز، شاهد کنترل شیوع کرونا باشیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار