۲ بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال به منصوری قرچک پیوستند

۲ بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان پس از توافق با مسئولان باشگاه شهید منصوری قرچک تصمیم گرفتند فصل بعد را در این تیم بازی کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک پس از آنکه موفق شد امتیاز تیم ستارگان ورامین را برای فصل بعد خریداری کند برای حضور پر قدرت در این رقابت‌ها توانست بهروز عظیمی و مجتبی پارسا، ۲ بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان را به خدمت بگیرد.

عظیمی و پارسا ۲ بازیکن ملی پوشی هستند که پس از درخشش در تیم ملی زیر ۲۰ سال مورد توجه مسئولان باشگاه شهید منصوری قرار گرفته و پس از توافق به دست آمد عظیمی و پارسا تصمیم گرفتند فصل بعد را در تیم شهید منصوری قرچک بازی کنند.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال شهید منصوری قرچک پیش از این موفق شده بود علی اسعدی و سروش احمدنیا (بازیکنان فصل گذشته تیم فوتسال فرش آرای مشهد) و همچنین محمد جامع (بازیکن سابق تیم سن ایچ ساوه) را برای فصل بعد به خدمت بگیرد.

این تیم در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، شهروند ساری، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان همگروه شده است و در اولین رقابت خود باید به مصاف شاگردان شمسایی در تیم گیتی پسند اصفهان برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار