کدام برند دوربین مداربسته می‌تواند نیازهایتان را برطرف کند؟!

، دوربین داهوا یکی از اجزای سیستم‌های امنیتی است که امنیت کامل یک محیط سربسته را تضمین کند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین داهوا یکی از اجزای سیستم‌های امنیتی است که امنیت کامل یک محیط سربسته را تضمین کند. محصولات این کمپانی که بیش از 15 سال سابقه دارد، با نام دوربین و دوربین مدار بسته داهوا به فروش می‌رسد و بدنیست بدانید که این مدل در بین سایر دوربین‌های مدار بسته باکیفیت جهان، عملکرد ایده‌آلی دارد. رزولوشن بالا، حساسیت کم نسبت به نور و میزان دید در شب، از جمله مشخصه‌های جذاب و سوپر حرفه‌ای دوربین داهوا می‌باشد که تمامی نیازهای مجموعه‌های امنیتی و تجاری را برطرف کرده است. با بررسی مجموعه‌ای از نکات در حین خرید دوربین مدار بسته، می‌توانید سرعت عمل خود را در انتخاب مدل‌های متعدد این نوع برند افزایش بدهید.

تمایز دوربین مدار بسته داهوا با محصولات امنیتی سایر برندها چیست؟

شرکت داهوا در سال 2015 با ارائه‌ی دوربین در سراسر دنیا، رتبه دوم شرکت‌های ارائه دهنده محصولات و خدمات نظارت تصویری را از آن خود کرد؛ البته که این آمار بر طبق میزان کل سهم درآمد فروش محصولات تصویری در دنیا بدست آمده است. این برند در سال 2001 افتتاح شد و محصولات امنیتی پیشرفته‌ی خود را روز به ‌روز ارتقاء داده است. HDCVI یا همان رابط گرافیکی بالا که در انواع دوربین‌ مدار بسته برند داهوا وجود دارد، اولین تمایز بزرگ محصولات امنیتی این برند با محصولات سایر برندهای هم رده است.

رابط گرافیکی بالا در بحث تخصصی و پیشرفته‌ی سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امنیتی پیشرفته به معنای ضبط تصاویر HD از یک محیط می‌باشد و خب هر چه وضوح تصاویر HD بیشتر باشد، قدرت انتقال تصاویر به حافظه‌ی دوربین مدار بسته بیشتر است. به طوری که این انتقال تصاویر در کمترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد و لحظه به لحظه می‌توانید محیط مورد نظر خودتان را رصد کنید. البته که دوربینهای این کمپانی دارای هارد با ظرفیت مناسبی نیز هستند و ساعات متوالی زیادی، قابلیت فیلمبرداری و ثبت وقایع محیط را دارند.

همه چیز درباره دوربین داهوا

قبل از هرچیز، این را باید به شما بگوییم که این کمپانی دارای شرکت‎‌های تابعه‌ی زیادی در نقاط متعدد دنیا می‌باشد. یکی از این شرکت‌های تابعه در ناحیه آسیا، متعلق به کمپانی داهوا است که تامین عمده‌ی سیستم‌های نظارتی کشورهای آسیایی را برعهده‌ دارد. به همین خاطر، دوربین این کمپانی در زمره‌ی سیستم‌های تصویری امنیتی نیست که نایاب باشد و مجبور باشید ماه‌ها به دنبال قطعات یک دوربین مدار بسته داهوا باشید که پاسخگوی نیازهایتان باشد.

 

دوربین های این شرکت از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار است و قطعاَ تنوع بالای دوربین مدار بسته داهوا را مدیون پیشرفت مستمر و توقف ناپذیر این کمپانی هستیم. وجود لنز ثابت و متحرک در دوربین‌های داهوا، این قابلیت را فراهم کرده تا زاویه دید این دوربین حتی در شب و زمان‌هایی که محیط کاملا تاریک است، بسیار زیادتر از حالت معمول خود باشد.

در حقیقت، لنز متحرک باعث شده که زاویه دید این دوربین مدار بسته بیشتر از حالت عادی و نرمال باشد. البته قابلیت‌های متعدد دیگری هم در دوربین مدار بسته این برند وجود دارد که بسته به نوع و مدل آن، متفاوت است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی یک نمونه از مدل‌های دوربین داهوا می‌پردازیم که کمک بسیاری به شما می‌کند تا به راحتی دوربین مورد نظر خودتان را برگزینید.

مشخصات فنی دوربین مدار بسته مدل  Dahua DH-PSDW5231S-B120   

مدل Dahua DH-PSDW5231S-B120 مجهز به دو نوع لنز ثابت و متحرک است. این دوربین مدار بسته به شبکه متصل می‌شود و شما می‌توانید طبق IP اختصاصی، آن را تنظیم کنید. قابلیت مذکور به شما کمک می‌کند تا به راحتی به پنل تنظیمات این نوع دوربین دسترسی داشته باشید و از راه دور هم بتوانید محیط را کنترل نمایید. پس از نوع لنزهای این نوع دوربین به بررسی رزولوشن هر کدام از لنزها خواهیم پرداخت. رزولوشن لنز پانوراما و رزولوشن لنز دوم یا همان PTZ به ترتیب، 1920* 1080 و  2 مگاپیکسل است. قابلیت‌هایی نظیر BLC، HLC، DWDR باعث می‌شود تا دوربین Dahua در مناطق نیمه روشن و کاملا تیره، تصاویر یک محیط را به طور کامل پوشش بدهد.

  • بررسی جنس بدنه و مدت عمر مفید آن

با بررسی بدنه مدل Dahua DH-PSDW5231S-B120 متوجه خواهید شد که جنس بدنه آن، فلزی است و به همین خاطر، ماندگاری بالایی دارد. عمر مفید دوربین مدار بسته برند داهوا حداقل تا 5 سال و حداکثر تا 20 سال است. لذا، ارزش نهایی دوربین مدار بسته این برند خیلی بیشتر از آن هزینه‌ای است که شما در فروشگاه‌های اینترنتی می‌پردازید.

  • قابلیت ضبط جداگانه اطلاعات تصاویر و ذخیره آن‌ها در یک حافظه‌ی مستقل
    کدام برند دوربین مداربسته می‌تواند نیازهایتان را برطرف کند؟!

بعضی دوربین‌های مدار بسته همانند این مدل دارای قابلیت ضبط جداگانه هستند. به طوری که به هنگام ضبط تصاویر، اطلاعات در حافظه‌ی جداگانه‌ای ذخیره می‌شود. به همین خاطر، حتی زمانی که دوربین مدار بسته دچار اختلالاتی شود، این اطلاعات در یک حافظه‌ی جداگانه ذخیره خواهد شد و هیچ لطمه‌ای به آن‌ها وارد نخواهد شد.

  • قابلیت Power over Ethernet

قابلیت Power over Ethernet یا همان قابلیت PoE در دوربینهای این برند مشاهده می‌شود. قابلیت مذکور به خریداران و تهیه کنندگان، این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به دو کابل بتوانند اتصال شبکه و برق دوربین مدار بسته را از این طریق ممکن کنند. تکنولوژی PoE باعث می‌شود که انعطاف پذیری دستگاه‌های تحت شبکه افزایش یابد و ایمنی آن‌ها از تضمین شود. صرفه جویی در هزینه‌ها را می‌توان در زیر مجموعه‌ی مزیت‌های دوربین Dahua قرار داد؛ چرا که این مدل دوربین برای اتصال به شبکه و برق نیاز به کابل ندارد و نیروی انسانی نیز لازم نیست که برای نصب و تعبیه‌ی آن به محل مورد نظر مراجعه کنند. به همین خاطر است که می‌توان گفت قابلیت PoE دوربین مدار بسته این شرکت توانسته باعث کاهش هزینه‌های نصب و نگهداری آن شود.

خرید مدل‌های حرفه‌ای دوربین مدار بسته از دوربین مارکت

دوربین مارکت (doorbinmarket.com) جز آن دسته از فروشگاه‌های اینترنتی است که همه‌ی اقلام حفاظتی و امنیتی آن دارای کیفیت بالایی هستند. علاوه بر کیفیت، قیمت مناسب و به‌صرفه سیستم‌های تصویری در دوربین مارکت، از همه لحاظ مناسب افراد یا مجموعه‌های تولیدی و اداری می‌باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار