فردا تکلیف لیگ برتر فوتسال مشخص می‌شود

جلسه اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال، فردا صبح با حضور داوود پرهیزکار، رئیس این کمیته برگزار خواهد شد.

جلسه هئیت رئیسه سازمان لیگ، با حضور رئیس کمیته فوتسال فردا برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال، فردا با حضور تمامی اعضای این سازمان و به ریاست آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال برگزار خواهد شد. در این جلسه قرار است راجع به زمان آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال تصمیم گیری شود. همچنین در جلسه فردا، علاوه بر اعضای هیئت رئیسه قرار است داوود پرهیزکار ، رئیس کمیته فوتسال به همراه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی هم حضور داشته باشند تا نظرات خود را درباره چگونگی برگزاری مسابقات فصل بعد لیگ برتر به اعضای هیئت رئیسه ارائه کنند.

قرار بود محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورما هم در جلسه فردا حضور داشته باشد، اما به دلیل درگذشت ناگهانی یکی از نزدیکان خود در جلسه فردا غایب خواهد بود.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال ابتدا قرار بود اول آبان ماه شروع شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات به تعویق افتاد و حالا قرار است در جلسه‌ای که فردا بین اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال با سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود، درباره زمان آغاز این مسابقات تصمیم گیری کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار