مدیرکل تعزیزات حکومتی کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه در مجموع ۱۹ میلیارد تومان جرائم وصول شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیدنجیم حسینی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ماه ۳ هزار و ۹۶۱ پرونده تخلفات صنفی به تعزیزات حکومتی استان وارد شده است.

او اضافه کرد: ۳ هزار و ۹۶۴ فقره پرونده در هفت ماه امسال در تعزیرات حکومتی استان مختومه شده است و ۶۲ فقره از این تعداد مانده سال گذشته بوده است.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کردستان افزود: در حال حاضر ۷۷ فقره پرونده در تعزیزات حکومتی استان وجود دارد.

او به پرونده‌های تشکیل شده در حوزه قاچاق کالا و ارز هم گریزی زد و اذعان داشت: در مجموع در حوزه قاچاق کالا و ارز یک‌هزار و ۴۵۲ فقره پرونده تشکیل شده است.

حسینی افزود: یک‌هزار و ۴۲۴ فقره پرونده قاچاق کالا در ۷ ماهه امسال رسیدگی و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کردستان همچنین از ورود ۲۱۱ پرونده تخلفات در حوزه کالا‌های بهداشتی و سلامت‌محور به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و اذعان داشت: ۲۰۳ فقره از این تعداد تا کنون مختومه شده است.

به گفته حسینی، ۳ پرونده از این تعداد مربوط به سال گذشته بوده و از اول آبان ماه امسال تاکنون ۳۸ فقره پرونده بهداشتی به تعزیزات حکومتی استان وارد شده است.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کردستان تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه در مجموع ۱۹ میلیارد تومان جرائم وصول شده است.

او به پرونده‌های مهم نیز گریزی زد و افزود: به ۶ پرونده قاچاق طلا به میزان ۴۷ کیلوگرم در ۷ ماهه امسال رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کردستان خاطرنشان کرد: در مدت زمان یاد شده به ۸ فقره پرونده برابر با یک‌میلیون و ۴۸۹ هزار دلار، ۵ فقره پرونده برابر با ۲۴ میلیون ۵۰۸ هزار دینار و یک پرونده به میزان ۵۰ هزار یورو رسیدگی شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.