ادعای معاون سابق سازمان تربیت بدنیٰ؛

ارسال مدارک پرونده ویلموتس به زبان فارسی به فیفا!

فائقی، معاون سابق سازمان تربیت بدنی مدعی شده است که مسئولان فدراسیون فوتبال، مستندات خود را به زبان فارسی به فیفا ارائه داده‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "گراندز" (شرح کامل رای) پرونده مارک ویلموتس بلژیکی در روزهای اخیر به فدراسیون فوتبال رسیده است، اما هنوز این مرجع در خصوص جزئیات آن توضیحی نداده و قرار است پس از جمع بندی و ... به این رای اعتراض کند و شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش ببرد.

درحالی که تمامی فوتبالی ها و حتی مدیران ارشد ورزش کشور، درگیر این پرونده هستند، فائقی، معاون سابق سازمان تربیت بدنی در گفت‌وگویی مدعی شده است که مسئولان فدراسیون فوتبال مستندات خود را به زبان فارسی به فیفا ارائه داده‌اند.

او در این باره بیان کرد: مگر فردی که در فیفا نشسته و قاضی است، زبان فارسی بلد است که مدارک و مستندات به زبان فارسی به فیفا ارائه شده است. ویلموتس، هر حرکتی انجام می داد، آن را مکتوب و به فیفا ارائه می کرد اما دفاع ما در دادگاه ضعیف بوده است.

فائقی ادامه داد: در نوع قرارداد بستن ضعیف عمل کرده‌ایم و به نوعی قرارداد باز بوده است. من امیدی به پیروزی در پرونده ویلموتس ندارم، اما باید دفاع بهتری صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار