سونی کنسول PS5 را بدون مرورگر عرضه می کند

طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، ظاهرا شرکت سونی قصد ندارد در کنسول PS5 از مرورگر استفاده کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا تا به حال از مرورگر اینترنت روی کنسول بازی استفاده کرده‌اید؟ اگر پاسخ مثبت است، انتظار استفاده از مرورگر روی Playstation5 را نداشته باشید. حداقل در حاضر سونی قصد موجود کردن مرورگر برای دستگاه جدید خود را ندارد.

به گزارش Hideaki Nishino، مقام ارشد سرگرمی های تعاملی سونی به تازگی با وبسایت ژاپنی AV Watch در مورد کنسول PS5 مصاحبه کرده است. یک کاربر توئیتر گفته‌های وی را ترجمه کرد. هنگامی که از Nishino درباره نبود مرورگر برای این کنسول جدید سوال شد، در جواب گفت: «در حال حاضر، قصد نداریم برای PS5 یک مرورگر در نظر بگیریم... مطمئن نیستیم که برای کنسول بازی یک مرورگر به عنوان برنامه جداگانه لازم باشد، پس فعلا باید صبر کنیم».

سونی، مرورگر PS5 را عرضه نخواهد کرد

علت نبود مرورگر در کنسول ps5

او به نکته خوبی اشاره کرد. کنسول های بازی گزینه جالبی برای ارتباط با مرورگر نیستند و نمیدانیم چند نفر واقعاً از آنها استفاده می کنند. مرورگرها به اصلاح کننده های معینی نیاز دارند تا هم آنها را آپدیت نگه دارد و هم هر خلاء امنیتی را برطرف سازد، که بدون شک سونی مایل است از این دردسر اجتناب کند. همچنین با وجود رابط کاربری جدید و سری ویژگی‌های گسترده که هر بازی را در کنسول جدید پشتیبانی می‌کند، هنگام گیر افتادن هم برای جستجو در وب برای کمک دلیل زیادی باقی نمی‌ماند. کمکی که احتیاج دارید احتمالا همین الان روی PS5 موجود است.

قطعاً Noahino عرضه یک مرورگر روی PS5 در آینده را غیر محتمل ندانسته است، اما ظاهرا مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا شرکت سونی متقاعد شود که این کنسول به یک مرورگر احتیاج دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار