وقتی جمع آوری سبد‌های زباله در کرج دردسرساز می‌شود

نحوه نادرست اجرای طرح جمع آوری سبدهای زباله در کرج، موجبات نارضایتی شهروندان را از طرحی که می توانست مفید باشد، فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، طرح جمع آوری سبدهای زباله از مقابل منازل و مجتمع های مسکونی چند وقتی است که در کرج آغاز شده و به آن جا رسیده که حتی ضرورت نصب آن از شرایط صدور پایانکار ساخت و ساز در این شهر حذف شده است.

اما براساس گزارش های مردمی شهرداری نتوانسته است در همه معابری که سبدهای زباله را جمع آوری می کند سطل های زباله مکانیزه را جایگزین کند که شاید یکی از دلایل آن گرانی و کمبود این سطل ها باشد.

مهدی حاج قاسمی، عضو شورای شهر کرج در واکنش به این اقدام شهرداری گفت: اساسا طرح، طرح خوبی بود که می توانست باعث زیباتر شدن شهر و افزایش ضریب سلامتی شود، به همین دلیل گام های اولیه جمع آوری سبدهای زباله مورد تایید اعضای شورای شهر بود.

او با بیان این که اجرای نادرست به طرح یادشده ضربه زد، افزود: گام های بعد از جمع آوری سبدها پیش بینی نشده بود و اعضای شورا در این خصوص به شهردار کرج تذکر دادند.

حاج قاسمی گفت: شهرداری ملزم شده است تا سطل های زباله مکانیزه را قبل از جمع آوری سبدهای زباله در فاصله های مناسب نصب کند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.