اسکوچیچ: دنبال برد مقابل بوسنی بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با بوسنی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران پس از پیروزی مقابل تیم  بوسنی گفت: این مسابقه محک خوبی برای تیم ملی بود و از عملکرد تیم خیلی راضی هستم. ما ۲- ۳ شانس خوب داشتیم و مستحق برد در این دیدار بودیم. بازی‌های این چنینی به ما کمک می‌کند که تیم بهتر و شفاف‌تر شود.

او افزود: در نیمه دوم کمی از نظر تاکتیکی به هم ریختیم، چون می‌خواستم به چند بازیکن شانس بدهم که آن‌ها هم بازی کنند. در مجموع از بازی خیلی راضی هستم و حتی امیدوار هستیم که از این هم بهتر باشیم.


بیشتر بخوانید


اسکوچیچ ادامه داد: اینجا نزدیک به خانه ام در کرواسی است و زمان زیادی در بوسنی نبوده‌ام، اما در این روز‌های کوتاه، اوقات خوبی را در این جا گذراندیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ باید در نیمه اول راه حلی پیدا می‌کردیم که اتفاقا فشار خوبی روی دروازه حریف آوردیم. فرصت‌های خوبی برای ما مهیا شد. در نیمه دوم دچار مشکل شدیم و بازی خوبی ارائه نکردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: وقتی بازی در سطح ملی برگزار می‌شود، نمی‌شود آن را دوستانه تلقی کرد. ما در ایران ۸۰ میلیون نفر و متعهد هستیم با تمام وجود در همه بازی‌ها حضور پیدا کنیم. بوسنی برخی از بازیکنانش را در ترکیب نداشت، البته ما هم به دنبال برد بودیم و به هدفمان رسیدیم.  

وی در پایان گفت: بوسنی تیم با کیفیتی است که می‌داند مقابل حریفش چگونه بازی کند. متاسف هستم که این تیم مقابل ایران شکست خورد، ولی مطمئن هستم سطح تیم ملی این کشور خیلی فراتر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
سلام
به نظر من بهتر است ار سلان مطهری به تیم ملی دعوت شود
بازی های او را ببیند نظر اینجانب را تایید مبکنبد
آخرین اخبار