مسوول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ هزار و ۷۳۰ بسته معیشتی و بهداشتی در تداوم رزمایش «مواسات و همدلی» در این استان تا کنون توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد جواد مسوول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان جامعی با اشاره به اینکه رسالت اصلی بسیج رسیدگی به مشکلات محرومان و رفع نیاز‌های آنان است اظهارداشت: از اولین لحظات شیوع ویروس کرونا دغدغه سپاه و بسیج حل مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمندان در سطح سیستان و بلوچستان بوده است.

او بیان کرد: تاکنون ۳۹ هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم طبخ و توزیع شده و همچنین به همت خیران ۲۵ دیگ حلیم طبخ و بین نیازمندان تقسیم شده است.

مسوول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در سه مرحله رزمایش «کمک مومنانه» ۹ هزار و ۶۳۰ بسته بهداشتی شامل ماسک‌های تولید شده، موادضدعفونی تهیه و در سطح استان توزیع شده است.

اوادامه داد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به تعداد چهار هزار و ۱۰۰ عدد، تهیه و توزیع ۲۲ کیسه لباس و ۶۰ بسته نوشت افزار از دیگر اقدامات انجام شده این سازمان از سوی مداحان بسیجی خواهر و برادر، گروه‌های جهادی بسیج مداحان، خادمیاری رضوی و هیات‌های مذهبی است.

جامعی تصریح کرد: سازمان بسیج مداحان با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در عرصه‌های مختلف به صورت جهادی پای کار بوده و همچنان در عرصه حضور پررنگی دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار