هوشیاری مامور، جان مسافر را نجات داد

مسافری که با سوار شدن به یک قطار در حال حرکت جانش در معرض مرگ قرار گرفته بود با هوشیاری مامور ایستگاه قطار نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واکنش به موقع و سریع یک مامور ایستگاه قطار در هند موجب نجات جان یک مسافر شد. «بابو راتود» با هوشیاری خود این مسافر را که به شکلی خطرناک بین سکو و واگن قطار قرار گرفته نجات داد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است چگونگی عکس العمل این مامور وظیفه شناس را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که مسافر بین واگن قطار و سکو قرار گرفته و آویزان مانده است، مامور تلاش می‌کند با بیرون کشیدن او از شکاف جانش را نجات دهد. در این ویدئو مامور با گرفتن مسافر تلاش می‌کند مانع سقوط او به داخل شکاف و زیر ریل قطار شود.


بیشتر بخوانید


در انتهای ویدئو مشاهده می‌شود این مامور با کشیدن مسافر از میان شکاف موفق به نجات جان وی می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این مسافر در حال سوار شدن به قطار در حال حرکت بود که ناگهان دچار حادثه شد. این مسافر با دیدن درب باز یک واگن سعی داشت تا سوار قطار شود که ناگهان به داخل شکاف سقوط کرد. در این حادثه مسافر که دچار جراحت سطحی شده بود با خوش شانسی از مرگ گریخت.

این اتفاق سه شنبه شب و در ایستگاه قطار «داهود» رخ داد.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی هند مورد توجه کاربران قرار گرفت. بسیاری از کاربران وظیفه شناسی این مامور قطار را مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۸ تير ۱۴۰۰
بیچاره شدیم حالا چه فیلمایی درس کنن خدا داند
آخرین اخبار