پاسخ مسئول سازمان آرامستان‌های اهواز به معترضان ساعت های زیارت اهل قبور

به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در برگزاری مراسم‌ها و زیارت اهل قبور در سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز محدودیت‌های اعمال شد.

سیاوش محمودی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با توجه به روند افزایش شیوع ویروس کرونا و بنا بر مصوبه ستاد کرونا و به منظور زمینه سلامت همشهریان تصمیمات جدیدی نسبت به اعلام محدودیت‌ها در برگزاری مراسمات در آرامستان‌های شهرداری اهواز اعمال شد.

او با بیان اینکه گلزار بهشت آباد اهواز یکی از مکان‌های پر تجمع شهروندان است افزود: کلیه مراسم‌ها در آرامستان‌های تحت پوشش سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز (بهشت آباد، قدیم و باغ فردوس) تا اطلاع ثانوی تعطیل است و زیارت اهل قبور با رعایت کامل اصول بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی و به صورت پیاده (بدون خودرو) انجام می‌شود.

محمودی  در جواب کسانی که به ساعت های زیارت اهل قبور اعتراض کرده بودند، گفت : ساعت های مشخص شده از طریق ستاد مبارزه با کرونا در استان بوده و امکان تغییر یا افزایش آن بنا به دلایل بهداشتی و جلوگیری از تجمع افراد وجود ندارد و در ساعت های صبح تنها امکان تشییع وجود دارد.

او در ادامه  بیان داشت: جهت انجام مراسم خاکسپاری اموات (تدفین و تشییع) تنها مجاز به حضور حداکثر ۱۰ نفر بوده و ساعت زیارت اهل قبور در آرامستان‌های بهشت آباد، قدیم و باغ فردوس روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز ادامه داد:  از شهروندان خواهشمندیم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند و کادر درمان و پزشکان و مسئولان را در مهار و کنترل این بیماری منحوس یاری دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.