مقام حزب جمهوریخواه: ترامپ در نهایت مجبور به پذیرش شکست در انتخابات است

دستیار سابق رئیس جمهور آمریکا به دونالد ترامپ توصیه کرد برای جلوگیری از هرج و مرج سیاسی نتیجه انتخابات سوم نوامبر را بپذیرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه وال استریت ژورنال، دستیار سابق جرج بوش می‌گوید دونالد ترامپ در نهایت چاره‌ای جز پذیرش شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ندارد.

کار روو، که از تحلیلگران شبکه فاکس نیوز نیز هست، معتقد است تقلا‌های ترامپ درباره تقلب در انتخابات در نهایت بتواند یکی از ایالت‌های جو بایدن را کم کند و به طور قطع تغییری در نتیجه نهایی نخواهد داشت. این مقام سابق دولت آمریکا با یادآوری ادعا‌های بدون سند و مدرک ترامپ گفت او تاکنون هیچ مدرکی ارائه نکرده است و اگر وضع به همین منوال پیش رود، با تائید نتایج ایالت‌ها شانس او برای پیروزی در دادگاه به طرز چشمگیری از دست می‌رود.

هم حزبی سابق ترامپ، حق رئیس جمهور کنونی آمریکا و همراهانش را در بررسی صحت انتخابات مسلم می‌داند، با این حال از ترامپ می‌خواهد پس از آزمودن تمامی کانال‌های قانونی، نتیجه را بپذیرد و به احیای وحدت سیاسی از طریق تسریع روند انتقال قدرت مسالمت آمیز کمک کرده و از رفتن به سوی سیاست شکایت‌های بی پایان خودداری کند.

این اولین مقام حزب جمهوری خواه آمریکا نیست که از ترامپ می‌خواهد به منظور حفظ آرامش در فضای سیاسی شکست در انتخابات را بپذیرد. پیش‌تر نیز جورج بوش پیروزی جو بایدن در انتخابات سوم نوامبر را به او تبریک گفته بود.

اگرچه ترامپ با کمک وکلای خود پیگیر ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری است، اما این پیگیری‌ها بدون آنکه نتیجه ای برای او به دنبال داشته باشد، بی نتیجه مانده است. اختلاف آرا الکترال بایدن و ترامپ به حدی زیاد است که تصور به واقعیت پیوستن ادعای ترامپ و برگشتن ورق انتخاباتی به نفع او بسیار خوشبینانه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار