ویدئویی از قایقی که روی خشکی حرکت می‌کند

به تازگی ویدئویی از یک قایق که روی خشکی حرکت می‌کند در فضای مجازی منتشر و باعث تعجب کاربران شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی از یک قایق که در حال حرکت روی خشکی بوده در فضای مجازی منتشر شده است. شهروندان این قایق را Le Boata نام گذاری کرده‌اند و ظاهرا این قایق توسط فردی شخصی سازی شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سازنده این قایق اتومبیل از یک خودرو Chrysler LeBaron کار کرده، استفاده کرده است و بدنه آن را به سلیقه خود و با استفاده از یک قایق موتوری شخصی سازی کرده است.

سازنده این اتومبیل اعلام کرده است که هدفش از این کار ساخت یک وسیله نقلیه با قیمت پایین بوده چرا که خرید یک قایق اوراقی و یک خودرو قدیمی کار کرده، هزینه زیادی برای افراد نخواهند داشت. بر اساس اعلام سازنده این خودرو، ممکن است زمان شخصی سازی این خودرو طولانی باشد، اما به نتیجه نهایی آن که ساخت یک قایق قابل حرکت در خشکی است.


بیشتر بخوانید


هزینه لازم برای ساخت یک قاق چرخ دارد

بر اساس آنچه گه در فضای مجازی منتشر شده، برای ساخت این قایق هزینه بسیار کمی لازم که حدود ۸۰۰ دلار خواهد شد. ۷۰۰ دلار از این هزینه صرف خرید یک خودرو Chrysler LeBaron دست دوم و صد دلار دیگر صرف خرید یک قایق اوراقی خواهد شد؛ گفتنی است مالک این خودرو صرفا سه روز زمان برای ساخت آن گذاشته است. در ادامه ویدئوی منتشر شده از این قایق را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار