در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری سارق و کشف احشام سرقتی درفلاورجان / توقیف ۳۹ میلیارد ریال تجهیزات دندانپزشکی

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۲۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق و کشف احشام سرقتی درفلاورجان

سرهنگ ایرج کاکاوندفرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از محلات فلاورجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقداماتی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را دستگیر کنند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه در بازرسی از دامداری متهم ۱۴ راس احشام مسروقه کشف شد، گفت: این سارق پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
دستگیری سارق و کشف احشام سرقتی درفلاورجان / توقیف ۳۹ میلیارد ریال تجهیزات دندانپزشکی
 

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان خاطرنشان کرد: بی توجهی به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی بخصوص عدم نصب دوربین‌های مداربسته برای نگهداری از احشام و نیز اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها می‌باشد که لازم است دامداران همواره در راستای پیشگیری از سرقت، توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.
 

توقیف ۳۹ میلیارد ریال تجهیزات دندانپزشکی

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان "اصفهان" حین گشت زنی در خیابان "هزارجریب" به یک سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: پس از هماهنگی‌های لازم از این خودرو بازرسی شد که ۳ هزار و ۹۵۰ ایمپلنت دندانپزشکی خارجی و ۴۱۸ بسته ماسک پزشکی خارجی کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه راننده مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله قاچاق آن توقیف شدند، بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش تجهیزات پزشکی قاچاق را ۳۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که ارزش ایمپلنت‌های کشف شده ۳۹ میلیارد ریال و ماسک‌های پزشکی ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق باعث رکود اقتصادی و تورم و افزایش بیکاری در کشورمان می‌شود که نیروی انتظامی در این رابطه تمام توان خود را به کار بسته و اجازه فعالیت به مفسدان اقتصادی جامعه را نخواهد داد و با این افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

 

کشف ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی درگلپایگان

سرهنگ "علی سبحانی گفت: در راستای افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان و به منظور شناسایی و برخورد با متهمان و سارقان، فعالیت‌های انتظامی در این شهرستان به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گلپایگان تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی بعمل آمده متهم چاره‌ای جز اعتراف به سرقت نداشتند و به ۴ فقره سرقت‌های اماکن خصوصی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.