پیکر شهید مدافع سلامت «قدرت تقی زاده» تشییع شد

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع سلامت «قدرت تقی زاده» در جوار مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع سلامت قدرت تقی زاده صبح امروز (یکشنبه ۲۵ آبان ماه) با حضور جمع کثیری از کارکنان در جوار مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار شد.

حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در این مراسم طی سخنانی به رشادت‌های کادر درمان در مواجهه با کرونا اشاره کرد و گفت: این ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان باعث شد تا بسیاری از مبتلایان به این بیماری به آغوش خانواده بازگردند.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید تقی زاده ادامه داد: فوت و موت یک حق است و همه ما روزی از این دنیا خواهیم رفت، اما خوش به سعادت آن‌ها که رخت بستنشان از این دنیای فانی همراه با شهادت است و یاد و نامشان جاویدان می‌شود.

شهید تقی زاده که چهارمین شهید مدافع سلامت بیمارستان بقیه الله (عج) در عرصه مبارزه با کروناست، از ابتدای شیوع این ویروس در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا حضور داشت و روز گذشته پس از یک ماه تحمل درد و رنج ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

تشییع پیکر شهید مدافع سلامت «قدرت تقی زاده»

تشییع پیکر شهید مدافع سلامت

انتهای پیام/

برچسب ها: مدافع سلامت ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار