عضو کمیته استقامت و صحرانوردی فدراسیون دو و میدانی:

اسامی اعضای تیم ملی دو و میدانی را به زودی اعلام می‌کنیم

سجاد مرادی، عضو کمیته استقامت و صحرانوردی فدراسیون دو و میدانی، درباره وضعیت دوندگان توضیحاتی را ارائه کرد.

سجاد مرادی، عضو کمیته استقامت، نیمه استقامت و صحرانوردی فدراسیون دو و میدانی در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه امروز در فدراسیون دو و میدانی گفت: اولین جلسه سازمان تیم های ملی دو و میدانی، در دوران ریاست هاشم صیامی، امروز برگزار شد. در این جلسه صحبت هایی درباره برنامه ریزی و راهکارهایی برای رشته دو و میدانی مطرح شد. علاوه بر این، ما تصمیم گرفتیم که اسامی اعضای تیم ملی دو و میدانی  و ورزشکاران نخبه را به فدراسیون اعلام کنیم.

او ادامه داد: انشاالله یک برنامه ریزی خوب برای اردوهای دوندگان همراه با مربی خود آن ها، در شهرهایشان داشته باشیم و بتوانیم مشکلات ورزشکاران را تا حدودی رفع کنیم؛ تا آنها بتوانند به راحتی تمرین کنند. 

مرادی گفت: مسابقات صحرانوردی آسیا لغو شد، اما مسابقات قهرمانی آسیا و ورودی المپیک قرار است برگزار شوند و اولویت ما، این مسابقات هستند. امیدوارم در هفته آینده بهترین تصمیم را برای کاهش مشکلات دوندگان نیمه استقامت اتخاذ کنیم. ما با دوندگان نیمه استقامت تماس می گیریم و نیازها و کم و کاستی های آنها را به اطلاع فدراسیون دو و میدانی می رسانیم تا انشاالله این مشکلات در حد امکان رفع شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.