گوشی Galaxy S21 Ultra از قلم های S Pen پشتیبانی می‌ کند

منابع داخلی شرکت سامسونگ طی اقدامی جدید اطلاعات دوربین مدل‌ های Galaxy S21 را فاش کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ سعی دارد از پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy S21 در ماه ژانویه رونمایی کند. اکنون بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده منابع خبری توانسته‌اند به برخی از مشخصات فنی گوشی‌های جدید شرکت سامسونگ دسترسی پیدا کنند.

طبق اطلاعاتی که به تازگی توسط منابع داخلی شرکت فاش شده، شایعات مبنی بر بیرون زدگی دوربین‌های گوشی‌های Galaxy S21 صحت دارد و تصاویری که پیش از این از آن‌ها فاش شده بود طراحی دقیق این گوشی‌های هوشمند را نشان می‌داده است. شرکت سامسونگ در نظر دارد سه مدل از گوشی‌های Galaxy S21 را وارد بازار جهانی کند که همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر شامل یک نمونه معمولی، مدل Plus و Ultra می‌شود.


بیشتر بخوانید


جزئیات مشخصات فنی پرچمداران جدید سامسونگ

جزئیات مشخصات فنی پرچمداران جدید سامسونگ

طبق اطلاعات جدید مدل S21 با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی، نمونه پلاس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و Galaxy S21 Ultra با نمایشگر ۶.۸ اینچی عرضه خواهند شد. به گفته منابع خبری، گوشی Galaxy S21 Ultra با پشتیبانی از قلم‌های S Pen عرضه خواهند شد. این در حالی است که به گفته منابع داخلی قلم‌های S Pen داخل جعبه گوشی‌های هوشمند Galaxy S21 Ultra قرار نخواهد داشت.

به گفته منبع مذکور، گوشی‌های جدید شرکت سامسونگ بسته به مدل خود از تراشه پردازنده‌های Snapdragon 875 و یا Exynos 2100 استفاده می‌کنند. همان طور که انتظار می‌رود دوربین گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ با یکدیگر تفاوت دارند؛ دو مدل Galaxy S21 و S21 Plus از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و نمونه ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو برخوردارند.

مدل Galaxy S21 Ultra نیز از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برد که توسط لنز تله‌ فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابر و نمونه مشابه نوری با زوم ۳ برابر همراهی می‌شود. گفتنی است؛ این دستگاه از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید نیز برخوردار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.