حیرت مرد محلی از رؤیت یوفوهای درخشان در آسمان!

مرد محلی شب هنگام در حال تماشای آسمان بود که چهار یوفوی درخشان را که در نزدیکی هم پرواز می کردند مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس؛ شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشأ دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را فناوری پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشأ این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.


بیشتر بخوانید


اما به تازگی پرواز چند شی درخشان در آسمان آمریکا خبرساز شده است. این اشیاء درخشان به تازگی در آسمان شهر دالاس آمریکا پدیدار شدند. ویدئویی که شب هنگام و توسط یکی از شهروندان تهیه شده است پرواز این یوفو‌های درخشان را در آسمان نشان می‌دهد. در این ویدئو که توسط فردی با نام «خاویر استرادا»، تهیه شده چهار شیء درخشان در نزدیکی یکدیگر دیده می‌شوند.

انتشار این ویدئو در یوتیوب با گمانه زنی‌های عجیب کاربران همراه بود، تا جایی که برخی از کاربران این اشیاء درخشان را فرازمینی دانستند. البته برخی از کاربران نیز آن را با فعالیت‌های نظامی آمربکا مرتبط دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «فرازمینی‌ها مدت زیادی است که از زمین بازدید می‌کنند. من شب هنگام کار می‌کنم و معمولا چنین اشیاء درخشانی را در آسمان می‌بینم. اما دائما به ما گفته می‌شود آن‌ها شهاب سنگ یا زباله فضایی هستند و آن‌ها را نادیده بگیرید.»

کاربر دیگر نوشت: «در این منطقه از دالاس فعالیت‌های نظامی انجام می‌شود. این‌ها یوفو نیستند بلکه هلی کوپتر‌هایی هستند که از یک نقطه به نقطه دیگر پرواز می‌کنند.

گفتنی است؛ رویت این اشیاء درخشان در آسمان دالاس در حالی خبرساز می‌شود که حدود دو هفته پیش نیز رویت یک شیء درخشان در آسمان چین خبرساز شده بود. این شیء درخشان در حال عبور از بالای ساختمان‌های منطقه‌ای در استان «هیلونگ جیانگ» چین توسط افراد محلی دیده شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
اینا پهبادهای جاسوسین، هیتلر هم تو جنگ جهانی دوم از اینا برای شناسایی استفاده میکرد و «بشقاب پرنده» رو سرزبونا انداخت که کارش راحتتر بشه، کاری که الان کشورهای غربی با عادی سازی تو فیلماشون دارن انجام میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
واقعا ها این دیگه چی می‌تونه باشه