لزوم رفع مشکلات و کمبود‌های کادر درمان در بافق

فرماندار بافق گفت: کمبود دارو، پرداخت معوقات پرستاران، کمبود نیروی انسانی و پزشک متخصص از جمله مشکلاتی است که باید با پیگیری رفع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار بافق گفت: با همدلی مردم و خیران، مسئولان  معادن خصوصی و دولتی در بحث تجهیزات بیمارستان مشکل زیادی نداریم.

او افزود: کمبود دارو مسئله‌ای کشوری است، اما با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکل رفع می‌شود.

فرماندار بافق با بیان اینکه کادر درمان از نظر روحی و جسمی نیاز به تقویت دارد، تصریح کرد: پرستاران شهرستان یکسری کمبود‌ها و معوقاتی دارند که پیگیر رفع این معوقات هستیم.

طلایی مقدم با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بیمارستان، ولی عصر (عج) بافق بیان داشت: قرار شده در صورت امکان نیرو‌های جدید جذب شوند و در خصوص پزشک متخصص ریه و عفونی هم تصمیم گیری شده تا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی این کمبود‌ها به حداقل برسند.

فرماندار بافق ادامه داد: ویروس کرونا هنوز هم در ابعاد مختلف ناشناخته است و در اجتماع و بدن فعالیت گسترده‌ای دارد.

طلایی مقدم افزود: طبق آخرین گزارشات این ویروس از داخل اجتماع به داخل خانواده‌ها هجوم آورده و نیاز است فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر اجتماع خارج از خانه در خانواده‌ها نیز رعایت شود.

او با بیان اینکه همکاری مردم در سطوح مختلف الزامی است، اظهار داشت: آموزش و اطلاع رسانی دیگر اقدام مهمی است که باید برای جلوگیری از  انتشار ویروس انجام داد.

فرماندار بافق اصناف و بهشت الحسین شهرستان را دو نقطه بحرانی برشمرد و گفت: اگر کرونا مدیریت نشود، خسارت‌های چند برابری را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.