پورموسوی: شرایط ما و پیکان یکسان است/ بی برنامگی در برگزاری مسابقات به تیم‌ها ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط ما و پیکان یکسان است، اما تلاش می‌کنیم در بازی فردا نخستین ۳ امتیاز خانگی را به دست بیاوریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پیکان اظهار داشت: به خاطر مشکلاتی که باشگاه داشت، کارمان را خیلی دیر شروع کردیم، اما خدا را شکر با همت و تلاش مدیریت و مجموعه باشگاه و مسئولان شهری توانستیم عقب ماندگی خودمان را تا حدود زیادی جبران کنیم. امیدواریم فردا با تلاش بازیکنان نخستین ۳ امتیاز خانگی را به دست بیاوریم و آن را به هواداران تقدیم کنیم که جایشان در ورزشگاه خالی است.

پورموسوی درباره تغییرات زیاد تیم پیکان و شناخت خود از این تیم گفت: شرایط برای هر ۲ تیم یکسان است. همان طور که پیکان با آمدن تارتار دچار تغییر شده، ما هم در این فصل تغییرات زیادی داشتیم. نسبت به فلسفه بازی هم آشنایی داریم. نوع بازی تیم من و تیم تارتار تنها شناختی است که از یکدیگر داریم. با توجه به این که از بازی حریف فیلمی نداشتیم و امکان آنالیز وجود نداشت، تلاش کردیم بازیکنان را به آمادگی لازم برسانیم و به گونه‌ای کار کنیم که در بازی فردا تمرکز و حواس ما بیشتر به خودمان باشد تا تیم حریف.

پورموسوی درباره تشکیل تیم جوانان و جذب یک بازیکن جوان از تیم فرهنگ رامهرمز گفت: در کنار تشکیل تیم بزرگسالان صنعت نفت برای حضور در لیگ بیستم، یک تیم جوان با مجوز مدیریت باشگاه تشکیل دادیم تا از این راه پشتوانه سازی کنیم. آخرین بازی ما برابر تیم فرهنگ رامهرمز بود که تیم جوان و خوبی داشتند و یک بازیکن هم از این تیم جذب کردیم. به دنبال این هستیم که در کنار تیم اصلی، آینده باشگاه را بسازیم و اگر مانند این فصل چند بازیکن رفتند، شاکله تیم از بین نرود و صنعت نفت پشتوانه خوبی داشته باشد.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش و تصمیم این ستاد برای تعطیلی لیگ‌ها عنوان کرد: تا این لحظه اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلی مسابقات به ما ابلاغ نشده، اما فکر می‌کنم با توجه به کمبود زمان سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات، مسئولان باید راهکاری برای برگزاری مسابقات داشته باشند. با توجه به این که ۲۹ و ۳۰ آذر تاریخ بازی‌های هفته دوم است، فکر می‌کنم این دیدار‌ها برگزار شود و یک هفته تعطیلی داشته باشیم. در هر صورت ما تابع تصمیمات فدراسیون هستیم. از آن جایی که تعویق بازی هفته اول به سود ما بود، اکنون نمی‌توانیم بگوییم تعویق بازی‌های بعدی به ضرر ما است.

او در پاسخ به این سوال که فرسایشی شدن لیگ بر روند آماده سازی صنعت نفت تأثیر منفی نمی‌گذارد گفت: مطمئنا این موضوع تاثیرگذار است. اگر ما هر ۵ روز یا هر ۱۰ روز یک بازی داشته باشیم، می‌توانیم بازیکنان را آماده نگه داریم، اما این که تکلیف ما مشخص نباشد و یک روز قبل، بازی لغو شود، ما ضربه می‌خوریم. باید یک برنامه مدون به ما بدهند. در این صورت بازی‌ها فشرده برگزار شود یا با فاصله، تیم‌ها می‌توانند بهتر برنامه ریزی کنند.


بیشتر بخوانید: 


سرمربی صنعت نفت در واکنش به این که گفته می‌شود بازی این تیم برابر پیکان به دلیل درخواست فرماندار آبادان به تعویق افتاد گفت: با توجه به این که سرمربی حریف تغییر کرده بود، این بازی به درخواست باشگاه پیکان به تعویق افتاد و نامه آن هم موجود است. ما هم از این درخواست استقبال کردیم، زیرا برخی بازیکنان مصدوم بودند و نیاز به آمادگی بیشتر داشتیم. در همین زمان توانستیم ۲ بازی تدارکاتی دیگر انجام دهیم و با تعویق بازی هفته اول موافق بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار