فرماندار جمهوری خواه آرکانزاس آمریکا با تایید نتایج انتخابات آمریکا گفت انتظار دارد بایدن پیروز انتخابات ریاست جمهوری باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، آسا هاچینسون، فرماندار جمهوری خواه آرکانزاس در مصاحبه با ان‌بی‌سی گفت: انتظار دارم جو بایدن، رئیس جمهور بعدی آمریکا باشد. اینکه ترامپ در حساب توئیتری خود بایدن را پیروز انتخابات معرفی کرد، واقعا خوب است. من فکر می‌کنم این آغاز یک قدردانی است.

ترامپ صبح روز گذشته در توییتی نوشت که «بایدن پیروز شد» و این پیروزی را به تقلب رای دهندگان نسبت داد. ترامپ اندکی بعد، گفته خود را پس گرفت و گفت: او فقط در چشم رسانه‌های جعلی پیروز شد و من هیچ چیز را قبول نمی‌کنم! ما یک راه طولانی را باید طی کنیم.

فرماندار آرکانزاس گفت: بسیار مهم است که جو بایدن در جلسات توجیهی حضور داشته باشد تا برای پست جدید خود آمادگی لازم را کسب کند. ما خواهان انتقال آرام قدرت هستیم به ویژه در حال حاضر که صحبت از توزیع واکسن کروناست.

هاچینسون در تایید پیروزی بایدن گفت: ما منتظر نتیجه چالش‌های مختلف دادگاه هستیم، اما مهم این است که ما احتمال پیروزی بایدن، معاون رئیس جمهور سابق و کامالا هریس با کسب ۲۷۰ رای الکترال را داده‌ایم. با وجود اینکه رسانه‌ها برنده خود را اعلام کرده‌اند، انتخاب رئیس جمهور یک روند قانونی دارد که هنوز به نتیجه نرسیده است.

او گفت واضح است که ترامپ برای مدتی می‌تواند آینده آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد وقتی که توانسته این جمعیت را به خیابان‌ها بکشاند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار