هفته پایانی لیگ ملت‌های اروپا؛

اسپانیا - آلمان؛ جنگ صدرنشینی در بازی فوق حساس بزرگان

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و آلمان امشب (سه شنبه) در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پایانی مسابقات لیگ ملت‌‌های اروپا امشب (سه شنبه) ۹ مسابقه در سطح‌های مختلف برگزار می‌شود که ۴ دیدار در سطح A خواهد بود. کشورهای آلمان، اسپانیا، فرانسه و پرتغال از تیم‌های ملی پُرطرفدار فوتبال هستند که امشب به میدان می‌روند. تمام بازی‌های امشب لیگ ملت‌های اروپا به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

اسپانیا - آلمان (ساعت ۲۳:۱۵)

بدون شک در حساس ترین مسابقه هفته پایانی لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی اسپانیا به مصاف آلمان خواهد رفت. این بازی در ورزشگاه المپیک سویا (دلا کارتوجا) به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود‌. قضاوت این دیدار برعهده آندرس اکبرگ خواهد بود.

آلمان در بازی قبل با نتیجه ۳ بر یک مقابل اوکراین به برتری رسید تا به صدر جدول گروه برسد. رابین کوخ که در پست مدافع وسط بازی می‌کند در بازی قبل به عنوان هافبک بازی کرد، اما انتظار می‌رود به دلیل محرومیت رودیگر به پست قبلی خود بازگردد. جاشوآ کیمیچ ستاره بایرن مونیخ که در روزهای گذشته زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد، این مسابقه را از دور، تماشا خواهد کرد.

دنی اولمو ستاره اسپانیایی تیم لایپزیگ در تعداد پاس گل با کیمیچ برابر است. این بازیکن ۲۲ ساله در بازی دوستانه مقابل هند به عنوان یار جانشین به زمین رفت، اما در بازی برابر سوئیس از ابتدا در ترکیب اسپانیا قرار گرفت. اولمو برای اینکه ثابت به میدان برود با مارکو آسنسیو ستاره رئال مادرید رقابت خواهد کرد.

سرخیو بوسکتس دچار مصدومیت شده و نمی‌تواند در این بازی به میدان برود. احتمالا رودری هافبک منچسترسیتی جانشین بوسکتس خواهد شد. تیاگو آلکانتارا بازیکن سابق بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت در فهرست اسپانیا قرار ندارد. بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اسپانیا در بازی قبلی خود با نتیجه یک بر یک مقابل سوئیس متوقف شد. سرخیو راموس در این دیدار ۲ ضربه پنالتی را از دست داد اما گل جرارد مورنو در دقایق پایانی باعث فرار شاگردان انریکه از شکست شد.

آمار و ارقام

  • آلمان در ۱۲ بازی گذشته هیچ گونه شکستی را تجربه نکرده است.
  • مانوئل نویر در بازی مقابل اسپانیا به تعداد ۹۵ بازی ملی خواهد رسید. در ترکیب فعلی آلمان فقط تونی کروس با ۱۰۰ بازی ملی، بیشتر از نویر به میدان رفته است.
  • اسپانیا در ۶ مسابقه از ۹ دیدار اخیر در لیگ ملت‌های اروپا، گل اول را دریافت کرده است.
  • دنی اولمو در ۷ بازی ملی خود، یک گل زده و یک پاس گل داده است.
  • خاوی مارتینز بازیکن بایرن مونیخ بیش از ۳ سال است که در تیم ملی اسپانیا بازی نکرده، اما در تیم ملی قهرمان جام جهانی (۲۰۱۰) و جام ملت‌های اروپا (۲۰۱۲) در ترکیب اسپانیا حضور داشت.

ترکیب احتمالی اسپانیا: اونای سیمون، سرخیو راموس، پائو تورس، سرخی روبرتو، سرخیو رگیلون، رودریگو هرناندز، سرخیو کانالس، دنی اولمو، جرارد مورنو، آداما ترائوره و آلوارو موراتا

ترکیب احتمالی اسپانیا: مانوئل نویر، نیکولاس زوله، ماتیاس گینتر، فیلیپ مکس، بنیامین هنریکس، تونی کروس، گوندوگان، لئون گورتسکا، سرژ گنابری، لروی سانه و تیمو ورنر

در دیگر مسابقه این گروه تیم ملی سوئیس به مصاف اوکراین خواهد رفت. آلمان در جدول این گروه با ۹ امتیاز صدرنشین است و اسپانیا با ۸ امتیاز در مکان دوم قرار دارد. اوکراین با ۶ امتیاز و سوئیس با ۳ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته اند.

در گروه سوم نیز فرانسه میزبان سوئد خواهد بود و پرتغال به مصاف کرواسی خواهد رفت. در این گروه فرانسه با ۱۳ امتیاز صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده و پرتغال نیز در جایگاه دوم قرار گرفته است. رقابت اصلی در این گروه بین کرواسی و سوئد خواهد بود تا مشخص شود کدام تیم به سطح پایین تر سقوط خواهد کرد.

کریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال این فرصت را دارد تا با گلزنی در دیدار امشب خود را به علی دایی نزدیک تر کند. رونالدو ۱۰۲ گل ملی به ثمر رسانده در حالی که علی دایی ۱۰۹ گل ملی به ثمر رسانده است. فرانسه در بازی قبل با پیروزی مقابل پرتغال صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد و منتظر شناختن رقبای خود در مرحله بعد است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
امیر
۱۲:۴۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
ابر قدرت بلامنازع فوتبال جهان : آلمان ، همه تعظیم کنید!!!
-
حمید
۰۹:۴۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
بله
توی بازی دیدیم
-
محجمود
۱۰:۳۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
هردو ترکیب احتمالی اسپانیا شدن مگه تو هر تیمی چند تا بازیکن داره
آخرین اخبار