گرمخانه شهرداری کرمانشاه در روزهای سرد سال فعال است

مدیر امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: با سرد شدن هوا در چند روز آینده گرمخانه شهرداری کرمانشاه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حسن مرادی گفت: علاوه بر گرمخانه‌ای واقع در محدوده بوستان جلالیه که ظرفیت پذیرش ۳۵ نفر را دارد درصدد ایجاد یک گرمخانه دیگر با مشارکت بهزیستی برای اسکان زنان هستیم که در این مورد رایزنی‌هایی نیز انجام شده است.

او افزود: گرمخانه جلالیه که در سال‌­های گذشته نیز فعال بوده و خدماتی را به افراد بی­خانمان و معتادان خیابانی ارائه کرده است از چند روز آینده با امکانات کامل فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و پذیرای تعداد ۳۵ مرد خواهد بود.

این مسئول گفت: افراد بی سرپناه و رها شده که در سطح شهر هستند توسط عوامل شهرداری شناسایی و یا به ما معرفی می‌­شوند و با هماهنگی که با مرکز بهداشت و اداره کل بهزیستی صورت می­‌گیرد قبل از ورود به گرمخانه­، تست کرونا از آن‌ها گرفته شده و سپس در گرمخانه پذیرش و اسکان داده می‌­شوند.

مرادی در پاسخ به علت کاهش میزان پذیرش افراد بی­خانمان و معتاد در گرمخانه‌­ها امسال گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا با مشکل پذیرش این افراد مواجه هستیم و کار بسیار دشواری است، اما با توجه به وظیفه­‌ای که در این خصوص داریم این کار را با حساسیت ویژه‌­ای و با مشارکت مرکز بهداشت و اداره کل بهزیستی باید انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.