عباسعلی: به زودی تمرینات کاراته را آغاز می‌کنم/ قوانین کرونایی در آلمان سفت و سخت است

بانوی المپین کاراته کشورمان درباره شرایط و تمرینات خود توضیحاتی را بیان کرد.

حمیده عباسعلی بانوی المپیکی کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عمل جراحی اخیرش برای بیرون کشیدن دستگاهی که در پای او تعبیه شده بود، عنوان کرد: پزشک من از عمل جراحی بسیار راضی بود. جراحی با موفقیت انجام شد. الان شرایط بسیار خوبی دارم. برای تمرینات باید صبر کنم تا بخیه های خود را بکشم. البته تمرینات مربوط به بالا تنه را انجام داده ام و انشاالله تمرینات  سنگین‌تر را از چند روز آینده می‌توانم انجام دهم.

او ادامه داد: دکتر بابک زرگر امینی به من اعلام کرد بعد از ۳ هفته می‌توانم تمرینات را از سر بگیرم. فشار تمرینات من هم بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد.

عباسعلی درباره شرایط کرونا در آلمان اظهار کرد: با کرونا در آلمان زندگی می‌کنیم. همه دنیا با این ویروس دست و پنجه نرم می‌کنند. برخی از شیوه نامه‌ها متفاوت است. در آلمان ماسک زدن اجباری است و فاصله گذاری رعایت می‌شود. آلمانی‌ها خیلی کرونا را سخت می‌گیرند. همه سعی می‌کنند قانون را رعایت  کنند، چون در صورت تخطی جریمه می‌شوند.

او افزود: رستوران‌ها تعطیل است. مردم واقعا سعی می‌کنند شیوه نامه های بهداشتی رعایت کنند. من هم از این بابت مشکلی ندارم و در این ایران هم شیوه نامه ها رعایت می‌کردم و اینجا هم تمام تلاش می کنم تا شیوه نامه‌های آلمان را به خوبی دنبال کنم.


بیشتر بخوانید

شرایط جسمانی عباسعلی خوب است/ در صورت فروکش کردن شیوع کرونا، لیگ کاراته را برگزار می‌کنیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار