باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

آقای علم و فناوری؛ جدیدترین مدعی ریاست جمهوری ۱۴۰۰

نام یک چهره جوان برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خیلی‌ها معتقدند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ، مصداق همان هندوانه دربسته‌ای است که سرخی یا سفیدی و یا بی مزه بودن و شیرینی‌اش  تا قبل از باز شدن قابل پیش‌بینی نیست؛ اما شاید آن را بتوان شبیه به گردونه‌های معروف قرعه‌کشی دانست که درون آن پر از نام‌های متعدد است که تا روز انتخابات قرار است هر روز بچرخد و نام یک نفر را آشکار کند.

در این میان چندی است که نام سورنا ستاری به عنوان یک چهره جوان و نام آشنا در این گردونه افتاده است و  در این گزارش قرار است احتمالات نامزدی او در انتخابات آتی بررسی شود.

قرعه‌ای که شاید به نام سورنا ستاری بیفتد

سورنا ستاری متولد ۱۳۵۱ و فرزند شهید منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است ؛ مدرک دکتری مهندسی مکانیک خود را از دانشگاه صنعتی شریف گرفت و درحال حاضر هم به ‌عنوان دانشیار دانشگاه صنعتی شریف مشغول تدریس است؛  نقل شده که او  «موفق به دریافت نشان درجه یک هنری از رهبر معظم انقلاب اسلامی شده و ثبت دو اختراع داخلی و خارجی و تالیف ۱۴ جلد کتاب را در کارنامه خود دارد».

آیا فرزند شهید ستاری نامزد انتخابات ۱۴۰۰ خواهد شد؟

پیش از این سورنا ستاری عنوان کرده بود که «بعد از گذراندن دوره کارشناسی‌ام، چون در دانشگاه شریف شاگرد اول دوره لیسانس شده بودم، بورس دانشگاهی در آمریکا را گرفتم و تقریباً تمام کارهایم را انجام داده بودم و در آخر شاید صحبت من با پدر ۵ دقیقه هم طول نکشید که ایشان گفتند: «نرو، چون اگر بروی ممکن است برنگردی و این نه به نفع تو و نه به نفع من است.» 

آقای علم و فناوری؛ جدیدترین مدعی ریاست جمهوری ۱۴۰۰

او سابقه فعالیت در عرصه‌هایی نظیر نائب رئیس هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی، رئیس هیات امنای پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری، رئیس هیات امنای صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، مدیرعامل سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور، ریاست پژوهشکده نانو تکنولوژی پژوهشگاه صنعت نفت، ریاست گروه انرژی موسسه مطالعات بین المللی انرژی و… را در کارنامه خود دارد و پس از انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور منصوب شد.

آیا فرزند شهید ستاری نامزد انتخابات ۱۴۰۰ خواهد شد؟

ستاری همچنین در گفت‌وگویی گفته بود که "تلاش داریم تا پایه اقتصاد کشور را بر نیرو‌های انسانی قرار دهیم، در همین راستا در چهار ماهه اول سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۳۰ نفر از دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا به کشور بازگشتند.

برخی بر این باور هستند که دوران حضور ستاری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شکوفا شدن شرکت‌های دانش‌بنیان همراه بوده است. او همواره بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید داشته و راه عبور از بحران‌های اقتصادی کشور را پایان دادن به اقتصاد متکی به درآمد‌های نفتی از طریق گسترش فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان می‌داند. منتقدان ستاری، اما بر این باور هستند که آنچه در این دوره از شرکت‌های دانش‌بنیان در رسانه‌ها نمایش داده می‌شود تنها لایه‌‌ای ظاهری از اقدامات معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور بوده و این شرکت‌ها در واقعیت با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند. آقای علم و فناوری از چهره‌های مطرح در حوزه‌ی علم و فناوری است  که در سال‌‌های اخیر به دلیل حضور در دولت شناخته شده است؛ برخی بر این باور هستند که او می‌تواند گزینه جوان جریان میانه‌رو برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باشد.

آیا فرزند شهید ستاری نامزد انتخابات ۱۴۰۰ خواهد شد؟

وقتی اصولگرایان او را نامزد قطعی جناح رقیب می‌دانند 

سفرهای سورنا ستاری در ماه گذشته با تبلیغات بسیاری همراه بود و او را عازم شیراز، اردبیل، بوشهر، بیرجند و بسیاری شهرهای دیگر کرد؛ علاوه بر این او در این سفرها وعده‌های فراوانی درباره رشد استارت‌آپ‌ها در آینده داد و طرفداران بسیاری را در شبکه‌های مجازی به خصوص توئیتر همراه خود کرد؛ رویدادهایی که باعث گمانه زنی‌های فراوانی درباره احتمال نامزدی ریاست جمهوری او شد و بسیاری از چهره‌های سیاسی کشور اعم از اصولگرا و اصلاح طلب را به واکنش وا داشت.

برای مثال حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: کشور ما بر احتمالات استوار است؛ از همین رو ممکن است ستاری هم در انتخابات حضور پیدا کند؛ کارنامه ای هم که تا الان داشته در زمینه های علمی موفق بوده؛ اما از نظر سابقه سیاسی او جزو رجل سیاسی محسوب نمی‌شود، اما اگر به میدان بیاید قطعا اصلاحات از او حمایت خواهد کرد؛ گزینه های جریان اصلاحات یکی آقای ظریف است و دیگری آقای سورنا ستاری و در بین روحانیون هم سید حسن خمینی یکی از گزینه هاست.

آقای علم و فناوری؛ جدیدترین مدعی ریاست جمهوری ۱۴۰۰

ابراهیم فیاض چهره اصولگرا هم در گفت‌وگویی گفته است: «او این همه کار انجام داد، به نظرم رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بین بذرپاش و ستاری است، چون معتقدم تکنوکراسی بومی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، پیروزی می شود.»

علاوه بر این احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس هم در این باره گفته است: «از طیف اصلاح‌طلبان، آذری جهرمی، سورنا ستاری و اردکانیان به عنوان گزینه مطرح هستند.»

محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی هم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در این باره گفته است که ستاری آدم خوش نامی بوده و در زمینه‌ مسئولیت‌های خودش نسبتا خوب عمل کرده است، اما مسئولیت ریاست جمهوری فقط مسائل فناورانه نیست.

پس از این اظهاراتی که از سمت جناح اصولگرایی مطرح شد که تقریبا نامزدی او را قطعی نشان می داد، به سراغ شخصیت‌های جریان اصلاح طلب رفته و نظر  آنها را در این باره جویا شدیم.

آقای علم و فناوری؛ جدیدترین مدعی ریاست جمهوری ۱۴۰۰

مثلث قالیباف، رئیسی و سورنا ستاری در  ۱۴۰۰ 

عبدالله ناصری چهره سیاسی اصلاح‌طلب و مشاور رئیس دولت اصلاحات، در این باره گفته است: «من ترکیب سه قوه را بعد از انتخابات ریاست جمهوری  ۱۴۰۰ چنین می‌بینم. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس؛ آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضاییه و سورنا ستاری رئیس جمهور آینده، زیرا ستاری مصداق بارز بیانیه گام دوم است. جوان است و از نسل دوم. فرزند شهید است و همراهی روحانی و تیم او را هم دارد. اگر اجماع صورت بگیرد، خواهد آمد.

محمدزارع فومنی فعال سیاسی اصلاح طلب هم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره احتمال حضور سورنا ستاری در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: هیچ چیز در انتخابات معلوم نیست و باید منتظر ماند و دید در انتخابات چه کسانی وارد خواهند شد؛ اما با توجه به اینکه سورنا ستاری سبقه سیاسی ندارد، بعید است که اصلاح طلبان از او حمایت کنند، زیرا سبقه سیاسی و وابستگی‌های گروهی و حزبی از اهمیت بسیاری برخوردار است که ستاری از آنها محروم است.

آیا فرزند شهید ستاری نامزد انتخابات ۱۴۰۰ خواهد شد؟

او تاکید کرد که اگر در انتخابات پیشین از حسن روحانی حمایت شد به این دلیل بود که او سبقه عضویت در حزب اعتدال و توسعه را در کارنامه داشت و از نزدیکان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و به جریان اصلاحات نزدیکی بیشتری داشت، در حالی که آقای ستاری این شاخصه‌ها را نداشته و من بعید می‌دانم که اصلاحات روی اوسرمایه گذاری کند؛ کما اینکه احتمال حمایت آنها از علی لاریجانی بیشتر از سورنا ستاری است.

علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران همچنین درباره احتمال نامزدی سورنا ستاری هم بیان کرد: تا جایی که من خبر دارم نام او جز اولویت‌های اول تا پنجم اصلاحات نیست، البته اصلاح طلبان هنوز به تصمیم نهایی در این زمینه نرسیده‌اند؛ اما درصد هستند تا فردی را معرفی کنند که سابقه اقدامات اجرایی در کارنامه خود داشته باشد؛ بنابراین بعید است که نام او اصلاح طلبان را به اجماع برساند.

آقای علم و فناوری؛ جدیدترین مدعی ریاست جمهوری ۱۴۰۰

احمد شریف عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان هم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، بیان کرد: نمی‌دانم که می‌توان نام او را در بین جریان اصلاحات تعریف کرد یا خیر، زیرا او تا به حال به عنوان یک کنشگر سیاسی فعالیتی در این جریان نداشته است؛ در حالی که این پیش فرض برای اصلاحات از قبل وجود داشته که نامزد مورد نظر آن‌ها برای انتخابات آتی حتما از شناسنامه اصلاح طلبی برخوردار باشد؛ در صورتی که سورنا ستاری شاید با اغماض درون جریان اعتدال گرایی گنجانده شود.

امتناع ستاری از پاسخ به یک سوال 

از این صحبت‌ها می‌توان نتیجه گرفت که فقدان سبقه حزبی برای سورنا ستاری احتمالا یک ضعف محسوب شده و مانعی برای حضور او به عنوان نامزد جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری آینده محسوب خواهد شد؛ اما از این صحبت‌ها و گمانه زنی ها شاید بد نباشد به واکنش‌ خود سورنا ستاری هم در پاسخ به این سوال نگاهی بیاندازیم.

مهرماه بود و در حاشیه سفر سورنا ستاری به استان آذربایجان غربی که یکی از خبرنگارها از او درباره احتمال نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پرسید و ستاری هم با ناراحتی و بی‌توجهی از پاسخ به سوال خبرنگار  امتناع کرد و یکی از همراهان او رو به این خبرنگار گفت: «شما (خبرنگاران) همش دنبال چالش و دردسر هستید!»

علاوه بر این او بار دیگر هم در پاسخ به سوال خبرنگار یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه، آیا گزینه ۱۴۰۰ است یا خیر؟ گفته: «خیر، کار دارم!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۰۲:۳۳ ۲۰ دی ۱۳۹۹
آقای ستاری.ای فرزند شهید همینطور دوستت داریم به روح پدرشهیدت درود میفرستیم...آقای دکتر.تورا خدا.تورا به خون شهیدان سوگند میدهیم.شما کوتاه بیا.شما دست پرورده دکتر روحانی وعزیزان اصلاح طلب هستید.اقای دکتر.اقای دکتر ستاری عزیز.والا بلا در 7سال گذشته ما ملت ایران خیلی درد کشیدیم.کیلومترها شبانه دنبال یک بطری یک لیتری روغن خوراکی گشتیم بدلیل خستگی تن نتوانستیم روغنی پیدا کنیم.آقای دکتر ستاری چند روز دنبال2کیلو برنج هندی گشتیم اما هیچ فروشگاهی پیدا نکردیم.آقای دکتر تورا خدا شما بزار کنار.اقای دکتر والا بلا من یک کارگر هستم کارگر روزمزد به وحدانیت خداوند سوگند ما ملت از تحریم آمریکا زجر نکشیدیم به همه مقدسات سوگند ما ملت ازتحریم دولت شما واصلاح طلبان زجر کشیدیم.اجازه دهید یک8سالی هم نفس بکشیم بابا.تورا خدا سوگند بگذار بعداز 8سال آینده.اقای دکتر شما بارها گفتید نخبگان دنبال وام نباشند باجیب خالی طرحهای خودرا ادامه دهند به مرحله تولید برسانند شما بارها فرمودید نخبه ای که دنبال وام ازپول نفت باشد او نخبه نیست.اقای دکتر ستاری عزبز.یک نخبه چگونه بدون داشتن سرمایه می توانست طرح خودرا اجرا کند.باکدام پول تو جیبی.والا نخبه ای سوگند میخورد می گفت دیگه خجالت میکشد به پدرش بگوید100هزارتومان بدهد.سوگندمیخورد پول توجیبی برای کرایه خودرو ورفت وآمد به پارک علم وفناوری نداشته طرحش بلاتکلیف ماند.اقای دکتر ستاری تورا خدا ما ملت ایران را ملتی عصر حجری نپندارید.آقای دکتر شما ودولتتان نزد ما ملت ازعصرحجری حجرتر هستید.خیلی عذرخواهی میکنم سرما ملت را دیگر زیر آب نکنید 7سال گذشته درست چندمرحله نزدیک بود خفه شویم.ای خدای عزیز قسم میدمت به همه مقدساتت به هموطنان عزیز عنایت کن بخاطر تو برای نجات ما مظلومین این دفعه رأی بدهند فریب صحبت های عوام فریبانه اصلاح طلبان رانخورن.. یاحسین شهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
با سلام ،آقای ستاری در این دور ه خودش ثابت کرد و مدیریت عالی داشته ، حیف که در اطرافش گروه غرب گرا هستند که نگاه شان به خارج می باشد و مدیرانی بی سواد ، لیبرال ، دلال ... می باشدو مجبور میشه از اون افراد که حمایتش کردن حمایت کنه و درکابینه خودش قرار بده
اگر خودش به تنهای وارد و اعلام می کرد از حزبی خاص حمایت نمی شود خیلی قابل قبول مردم بوده و احتمال رای اوردن داشته ولی حیف..........
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۶:۳۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
مردم تو رو به هرکی که می پرستید تو انتخابات ۱۴۰۰ گول وعده وعید های این اصلاح طلبان رو نخورید، به فلاکت و بدبختی کشوندن مردم تو این ۸ سال کارنامه خیلی درخشانی هستش برای آقای روحانی و دار و دسته اصلاح طلبش، به یک فرد دغدغه مند و انقلابی رای بدید، اصلاح طلب ها فقط و فقط دنبال مذاکره با آمریکا هستن، کاندید انقلابی رو انتخاب کنید ، إِنَّ اللَّهَ لا یغَیرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یغَیرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ
همانا خداوند حال قومی را تغییر نمی دهد تا آنکه آنان حال خود را تغییر دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اگه اینبار کسی از تیم روحانی رای بیاره چیزی از مردم باقی نمی مونه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سعید محمد، سردار دهقان
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۵۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
انگار توی 85ملیون جمعبت ایران فقط همین چند نفر لیاقت ریاست جمهوری و دارن .چرا مغزهای سیاست و اقتصاد رو بهشون صلاحیت نمیدن؟ ما نیاز به متخصص داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
دیگه رای نمیدم
خسته شدم از حرف
عمل در کار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
قحط الرجاله!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
یک آدم وطن پرست واقعا نه اصولگرا رای میده نه به اصلاح طلب!فقط و فقط انقلابی و دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
عامل فرار خیلی از نخبه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اقای ستاری تنها کسی در این دولت هست که مردم دوستش دارند ولی امیدوارم که برای ریاست جمهوری نیاد چون نفوذی که جریان غرب گرا روی اون داره ممکنه اون را هم به بی راهه بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
از ایشون بهتر و موفق تر و علمی تر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
رییس جمهور اینده بایستی فردشناخته شده نباشد کارنامه همه اینهارودیدیم من جوانی ناشناخته هستم یقین بدانید ازاین ریسای جمهور قبلی بدتر نخواهم بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
این اقا و زیز دستانش خیلی از جوانان رو از کشور فراری دادن، دوست خودم من به امید دکتری از طریق بنیاد شرکت کزد با وجود امتیاز بالا ی اقازاده جاش رو گرفت و پس از اعتراض فقط عذرخواهی کردن و مجبور شد کشور رو ترک کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۱۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اصلاح طلبان خیلی وقته از حافظه تاریخی مردم حذف شده اند . ولی انگار خودشان باورشان نشده و هنوز در توهم اقتدار دهه 70 هستند
Iran (Islamic Republic of)
چمران
۱۷:۴۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
مردم وکشور. از حزب وحزب بازی در این چند سال بویژه در هشت سال گذشته ضربات سنگینی خوردند و حداقل ایران را پنجاه سال به عقب بردند .هیچ‌یک از اعضای این دو حزب و وابستگان درجه چندم آنها چه پیر باشه چه جوان به درد ریاست‌جمهوری نمی خورند.فقط یه حاج قاسم دیگر باید پیدا بشه.وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
انقلابی یعنی فرماندهان 8سال جنگ که با دست خالی جنگیدن وتونستن صنعت نظامی کشور رو با دست خالی چنان شکوفا کنن کسی جرئت حمله نداره .....کسی روی این صندلی بشینه که بتونه اقتصاد رو با کار جهادی شکوفا کنه.....
(تنها کسی میتونه این کار کنه بچه انقلابی هست)
اینا به درد نمیخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
کاندیدا باید راه کار علمی و عملی داشته باشه،برنامه درست،نه با خرفهای قشنگ و‌کلید بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
سرطان اصلاحات
Iran (Islamic Republic of)
اسرافیل
۱۵:۵۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
هر فردی که به اصلاحات و اعتدال متصل باشه بدرد نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
بهتره که نیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
شخص شایسته وخدومی هست وبی حاشیه وفکرخدمت وپیشرفت .اقای ستاری فعال وکاردان خوب ودنبال حزب وجناح نیست ولی درکل کشور مانیازش شخص کاردان وجوان ودارای مدیریت ودانش بلاست وکسی که باند وجزب وجناهی نباشه وواقعا خدمت کنه وگره گشا باشه .خدارحمت کنه شهید رجایی دران زمان بسیارسخت ترازالان واشفته تحریم جنگ ودرگیری وبمبگذاری ووو بسیاردشوار چنان مدیریتی کرد که انهایی که شاهد بودن خوب میدانند کسی سختی زیاد وناراحتی احساس نمیکرد وهمین ملت ان دهه را بخاطردارند ولی اکنون هرروز یه داستان واین داستان ادامه دارشده وپاسخگویی هم ن ی ست!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
من تاکنون فقط به اصولگراها رای داده ام ولی اگر آقای ستاری نامزد شود قطعا به ایشان رای خواهم داد چون ایشان از نوابغ ونخبگان این کشور واز مدیران موفق وجوان وپرانرژی هستند چیزی که کشور در حال حاضر فارغ از حزب وجناح،به آن نیاز دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
با خانه سالمندانی که تو دولت راه انداختن
قطعا ایشون نسبت به اعضای کابینه جوان که نه نوجوان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اینا ج خوشحالند..درووووووووووووووووووووود بر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
دولت 8 سال تمام همتش رو برای تخریب دولت قبل و روتوش کردن چهره امریکا و اروپا کرد و حالا باز مردم میگن احمدی نژاد
هر چند مدیریت این اوضاع از احمدی نژاد بر نمی اد
ایشون می خوان همه چی تحت کنترل خودش باشه و اون سمت قطعا مخالفت میشه و باز دعوای سیاسی و بیچاره مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
فقط تنهافردی بدرد ریسجمحورمیخورد ازباسوادان حقوقدان وکلای بزرمثل قاسم شعله سعدی وسلام وگرنه نه نه نه توبه توبه خدانکنه رای بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
ریاست جمهوری فقط باید مخصوص نخبگان باشه افرادی مثل دکتر احمدی نژاد که هم نخبه بود و هست و هم مردمدار و تحول گرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
ببین مسولای ما چقدر پیرن که یه آدم ۵۰ ساله جوون حساب میشه
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۴:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
واقعا اعتماد بنفس زیادی دارید..
اگر احمدی نژاد نباشد
انتخابات برگزار نمی‌شود این خواسته ملت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
من نیز هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
دکتر محمود امیرکبیر

بدون حزب و بدون جناح

فرد خدوم و مردمی و مردمدار

دانشمند و قاطع در پیشبرد کشور و احیا کننده مجد و عظمت ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
فقط یا احمدی نزاد ویا رعیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
احمدی نژاد را خوب اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
چقدر هم اعتماد به نفسشون زیادی بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد و لاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد و لاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
تنها كسي كه هم سابقه كار اجرايي دارد و كار قانوني و داراي تيم قوي آقاي دكتر قاليباف است و همه اين افرادي كه معرفي ميشوند ميتوانند در وزارت خانه ها براي حمايت از كارهاي دولت و ملت و قشر ضعيف و محروم همكاري داشته باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
رئیس جمهور منتخب من جناب دکتر احمدی نژاد وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
آقای مهدی اخوان مهابادی به لحاظ سبقه علمی و تخصصی از ایشان برتر است و تجارب مدیریتی هم سطحی دارد
-
بلبل
۱۳:۴۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۳۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
مردم عزیز ایران شمارا به خون پاک شهدا قسم ایندفعه در انتخابتان دقت کنید به کسی رای بدین که دغدغه رهبری و ملت را داشته باشد و انقلابی باشد .اصلاح طلبان باید به سطل زباله تاریخ بروند چه ستاری و غیر ستاری چراکه همشون باهدف حذف مردم و انقلاب می ایند و تا میتوانند به دشمنان خدمت میکنند و مانع پیشرفت مملکت ما میشوند
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۳:۲۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
خدا داند اگر ایندفعه اصلاح طلبان رای بیاورند طوری فاتحه مملکت و مردم را خواهند خواند که هممونو همانند مردم عراق ببرند مثل داعش کنار رود اروند گردنمان را بزنند اصلاح طلبان ایندفعه با تمام قوا می ایند برای نابودی کشور و مردم .ای مردم آگاه باشین نزارین مثل ۸ سال قبل مارا فریب دهند و هست و نیستمان را بدهند به دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
دیگه به اندازه کافی فاتحه مملکتو خواندید بسه دیگه بزارین یه آدم انقلابی بیاد که دغدغه ی انقلاب و مردم را داشته باشه امیدوارم یک شخص از دل سپاه بیاد چون یقین دارم سپاهی از دل مردمه و بخاطر حفظ عزت و شرافت سپاه و مردم همیشه بهترین خدمات را با کمک سپاه به کشور و مردم خواهد کرد.مردم عزیز شمارا به خون شهدا قسم ایندفعه نزارین کشور به دست دشمنان بیفته که اینبار اگر بیایند سر کار طوری از رومون رد خواهند شد که همانند یاران مختار هممونو گردن بزنند و خواهندزد از من گفتن بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
تاابدبه اصلاح طلب رای نخواهیم داد حتی اگردلاررا یک ریال کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
هم اصلاح طلب وهم اصولگرا در پیشگاه ملت بزرگ ایران نمره قبولی نداریدتاکنون چه گلی به سر ما گذاشتید این است که حنای شما رنگ ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اصولگراها خیلی بهترند وعملکردشون خوب هست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
به نظر من، رئیس جمهور 1400، بایده یک سپاهی و انقلابی باشه چون نیاز به کار جهادی است. مثل سردار سعید محمد ( فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء) و یا سردار دهقان (مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی). آقای احمدینژاد و آقای جلیلی هم خوب هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
بیخود....فقط سعید محمد یا جلیلی وگرنه هیچکی رای نمیده
Germany
امیر
۱۳:۰۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
سورنا ستاری هم یک حسن روحانی دیگست من معتقدم یک آدم انقلابی و پیرو رهبری الان شرط موفقیت در ریاست جمهوریست و اگر انقلابی نباشه هیچ دردی را درمان نخواهد کرد جز اینکه با دشمنان همکاری کنه و باج دهد به دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۰۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
یعنی باز هم کابیه دولت دست گروه پیر مردها و بی خیالها میماند پس وا مصیبتها یعنی اگر مورد حمایت دولت فعلی باشد باز هم استعدادها کنار میمانند و هیئت دولت سهمیه بندی میشود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۰۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
یعنی باز هم کابیه دولت دست گروه پیر مردها و بی خیالها میماند پس وا مصیبتها یعنی اگر مورد حمایت دولت فعلی باشد باز هم استعدادها کنار میمانند و هیئت دولت سهمیه بندی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
مردم اگر هوشیار باشند هم اصلاح طلب رادیدند هم اصولگرا و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
مردمی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
امیر کبیر و رجایی دوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
گیریم که پدر تو فاضل... هرچی باشه یه اصلاح طلبه. وضعیت الان ما مدیون امثال ایشونه... آقای جهانگیری هم خانواده شهید هستند... آدم عاق از یک حزب دوبار گزیده نمیشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
خودتون رو خسته نکنید به لطف خدا رئیس جمهور بعدی از بدنه سپاه آنهم یک فرد کاملا انقلابی است نه کسانی که در دولت روحانی سمت داشته اند

ضمنا صبغه درسته، چند بار تو متن اشتباه سبقه نوشتید
-
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
جلیلی یا ریسی
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۲:۲۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
همین که خوب کار می کنه در خانواده بزرگ و سربلند نظامی تربیت یافته است و پدری چون گوهر درخشان شهید بزرگوار منصور ستاری دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اینم بگو ‌‌‌... داداش دزد و رشوه‌خوار هم نداره!
Iran (Islamic Republic of)
سیادتی
۱۴:۱۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
هیچ کارخاصی انجام نداده، بلکه ادای کار در میاره ، و بیلان سازی میکنه ،نمایشگاه دی 8 2020 بودجه بهش تخصیص داده شد ،ولی برگزاز نشد،وفقط در نمایشگاه اکسپو 2020 ک کنفرانس دو ساعته گذاشتن و،،،،بعدش خداحافظ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
رییس جمهور فقط دکتر سعید محمد فرمانده قرار گاه خاتم الانبیا است و بس .
-
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
هر شخصی در دولت روحانی پست مقامی داشته اگر مردم ایران به آنها رای دهند دیگه به افکار مردم باید شک کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
فرقی نمی کنه کی باشه، هرکس بتون مشکلات اقتصادی و بیکاری را تو این مملکت حل کند بیاد رئیس جمهور بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
با همین طرز فکرت مملکت به اینجا کشید فرقی نمی کنه فرقی نمی کنه همین جور یه چیزی میگی مگه میشه فرقی نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
مساله اینجاست که هیچ کدومشون نمیتونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
احمدی نژاد فقط ... رفسنجانی‌ها هم باید تحریم زندگی شوند
Germany
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اولا رییسی ایت الله نیست حجت الاسلام است
دوما سورنا ستاری جوان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
آره جوان نیست ولی اونهایی که مو و ریششون رو رنگ میکنن جوونن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
گل گفتی
Germany
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
جوان
جوان های ما سر قدرت نیستند
آینده سازی برای آینده انقلاب بکنید!
از جوانان بیشتر استفاده شه در قدرت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
بنظرم باید هرکسی کاندید شد برنامه بده و وزراش رو هم معرفی کنه تا مردم بتونن بهتر انتخاب کنند
اصلاح‌طلب و اصولگرا دیگه معنی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
افرین این اصلاح طلب و اصولگرا بازی با اسامیه ، یکی باید بیاد که بتونه کار کنه . چون برنامه ندارن الکی با این اسامی میخوان مانور بدن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
بنظرم باید هرکسی کاندید شد برنامه بده و وزراش رو هم معرفی کنه تا مردم بتونن بهتر انتخاب کنند
اصلاح‌طلب و اصولگرا دیگه معنی نداره
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۱:۴۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
این که موهاش سفید پس چرا می گید جوان.
البته در دولت فوق پیرمردان روحانی جوان محسوب می شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اصلاح طلب هرگز
Iran (Islamic Republic of)
محمدیعقوبی
۱۱:۲۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
فقط آقای احمدی‌نژاد یا آقای دهقان(وزیرقبلی دفاع‌و پشتیبانی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
کارش خوبه ولی فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
لاری
۱۴:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
کارش هم خوب نیست ،فقط نمایشی کار میکنه و بیلان سازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
آدم بی کفایتیه

1-اولا این آقا فقط دانشگاه شریف رو میشناسه و بقیه مردم را آدم نمی دونه

2-مدت ها معاول علمی ریاست جمهوری بوده و فقط نق میزنه ، در حالی که قدرت اجرایی داره، کار مهمی نکرده

3-تنها دست آورد ایشون تعداد مقالات و اختراعات است واقعا ما در حقیقت پیشرفت علمی حرفی نداریم. اینکه در تمام دنیا مردم در بستر فضای مجازی بین کشور ارتباطات مالی دارند و در ایران ما تو ارتباط و حل مسائل بین استانها هم کم آوردیم اثبات بی سوادی کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
جوان! فرق جوان و پیر هم نمیفهمید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
نسبت به نعمت زاده و زنگه می گویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
رئیس جمهور بعدی فقط دکترظریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
ظریف یعنی رئیس دیپلماسی ذلالت و بدبختی مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
آزموده را آزمودن خطاست دیگه فریب اصلاح طلب را نمیخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
ضمن احترام به شخصیت ایشون
ولی تنها گزینه مناسب که پایگاه رای مردمی رو دارن اقای رییسی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اگه عضو حزب نبود خوب بود ولی چون عضو حزب اصلاح طلب است بهتر است که رای نیاورد چون روش روحانی است و دیگه بدبخت میشیم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۳۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
مهندس آذری جهرمی بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری هستن. امیدواریم تایید صلاحیت بشه.
Iran (Islamic Republic of)
رغنی
۱۴:۱۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
تمام دنیا دسترسی اطلاعات کودکان را محدود میکنند ، این وزیربجای سطح بندی اینترنت و اجرای شبکه ملی اطلاعات ، کفش های گران قیمت می پوشه و ادای هنرپیشه ها رو در میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
به نظرم یک مرتبه فقط جای حسن با یک نفر دیگه عوض کنند دست به ترکیب تیم نزنند . مثل فوتبال ایران در ده هفتاد و نتیجه های بی ارزش آن زمان . پدر ستاری یک همافر نیروی هوایی بود نه یک خلبان زبده مثل بابایی یا دوران ( من آنم که رستم بود پهلوان ) . کلاٌ ترکیب ریاست جمهوری باید عوض شود تا افکار این هشت سال که در سرشان بود نابود شود . ما مردانی پاک با اندیشه های بلند و انقلابی ونترس از دشمن و خدا ترس لازم داریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
انقلابی و نترس و به قول شما خیلی هم ادم شریف و خوبی باشن، ولی وقتی ندونن چه کار کنند و برنامه نداشته باشند و سرشته امور از دستشون در بره به نظرتون به درد این پست میخورن؟
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۵:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
نه اینکه متخصص باشند و دزد خوبه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
جالبش اینه که اینقدر افراد سالخورده در کشور مسوولیت دارن که یه فرد ۴۸ ساله جوان حساب میشه. این در حالیه که مدیران اول انقلاب به زور سنشون به ۳۰ سال می رسید و خیلی از فرماندهان جنگ زیر ۲۵ سال سن داشتن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اره فرماندهای جنگ فرماندهی رو تو همون جنگ یاد گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
تجربه از همه چیز مهمتر است ، مگر اینکه دیگه خودشون نخوان کار کنند مثل روحانی که خودش عمدا کار نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
همین که سابقه حزبی نداره و اهل اصلاح طلب و اصول گرا و.... نیست یک صفت بسیار عالی در ایشان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
چهره جوان؟!؟
لابد من هم با ۳۰ سال سن نوجوانی، کودکی چیزی هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
نی نی کوچولو... خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اصلاح طلب اصلا حرفش نزن. دیگه بدبخت می شویم . اینها هم دو دستی مملکت می دهند به آمریکا. کسی باشد که حرف ولایت فقیه گوش بدهد نه اینکه خلافش عمل کنه یا تو روش بایسته.
Germany
محمد
۰۹:۳۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
فقط و فقط سه نفر رو برای کاندیدای ریاست جمهوری قبول دارم: سردار سلامی، سردار جعفری و سردار حاجی زاده. به هیچکی دیگه رای نمیدم. علی الخصوص اگر اصلاح طلب باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
این آقا زاده یکی از تقی زاده های حال حاضر است .بهتر است به علم ودانش خود بپردازد به درد ریاست جمهوری نمی خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
چهره جوان؟! جوان اینه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
متولد ۵۱ هستن دوست عزیز ، ۴۸ سالشونه ، جوان هستن دیگه ففط مو هاشون زود سفید شده ، رئیس جمهور جدید آمریکا ۸۰ سالشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
کسی که روحانی روی کار آوردتش و تو دم دستگاه روحانیه بدرد نمیخوره.
اگه بیاد روی کار باز باند روحانی که روی کار آوردنش میاد روی کار یعنی تکرار و ادامه روند فعلی...
Netherlands
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اصلاح طلب دیگه رای نمیاره فقط یه نظامی میتونه اوضاعو درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۹:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
متاسفانه اعلام می کنن که روحانی اصلاح طلب نیس دارن کاری می کنن که مردمو دوباره فریب بدن می ترسم دوباره یه اصلاح طلب بیاد بره با بایدن برگرده به برجام و دوباره همین آش و همین کاسه
مردم فقط با چند دروغ و تبلیغ bbc و سلبریتی به اشتباه می افتند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
انسان خوبیه و من واقعا قبولش دارم حیف این ادم که وارد حزب شد اگر مستقل شرکت میکرد بدرد ایران میخورد ولی متاسفانه استفادش رو حزب میخواد کنه بر فرض با اومدن و رای اوردنش
بعضیا میرن تو حزب کع به قدرت برسنن ولی حزب داره از اسم این فرد استفاده میکنه تا قدرتش حفظ کنه.مرگ بر کسی که بخاطر حزب رای بده
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۹:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
بهترین گزینه برای سکانداری دولت
فرزند رشید شهید ستاری می تونه از عهده اش بربیاد
آدم کاری و پیگیر
منتخب بشه من بهش رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
احمدی نژاد نیاد رای نمیدم ایشون هم بدرد ریاست جمهوری نمیخوره بدرد همون ازمون شرکت های خصوصی میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
چهره جوان؟!
کلا تو ایران جوان تعریفش یه چیز دیگه ست!
پس من با سی سال سن حتماً کودکم!

چرا الکی به همه میگید جوان؟ همینکارا رو می کنید دیگه طرف با 48 سال سن فکر می کنه جوونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
جوونه دیگه ، ۴۸ سال سنی نیست ، شما که ۳۰ ساله هستید و احساس جوانی ندارید عجیب هستید دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۵۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
هرکسی در این چند سال مدیر یا وزیر بوده نباید انتخاب بشه برای ریاست جمهوری
نه اینکه همه سو مدیریت دارند بلکه ترو خشک میسوزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اتفاقا هر کسی که تو این سال ها با این دولت بوده بدرد نمیخوره!
ایشان هم حرف جدیدی برای این کشور ندارند ما نیاز به تغییر اساسی داریم نه تغییر فقط یه نفر باید ساختار اداره دولت تغییر بکنه و به سمت گسترش دولت الکترونیک برود تا این همه کارمند نداشته باشیم و کارها با سرعت بالاتری انجام شود
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۴۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
دست بالاش برای وزارت علوم میتوانند گزینه باشند. مملکت داری کشکیه مگه؟!!! گرچه بعضی کشکی وار اجرایش کردند، ولی کشکی نیست بخدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اگه دكتر محمد رضا عارف با اون همه سابقه علمي و راي بالاي مردم تهران براي نمايندگيش تونست حتي يه نماينده خوب باشه، ايشون هم مي تونه. فقط دانش و علم و نفر نخست بودن دانشگاه شريف نمي تونه ويژگي خوب رياست جمهوري باشه. هيچ كدوم از رييس جمهوري هاي آمريكا مهندس يا دكتر نخبه نبودند. علاوه بر دانش و مديريت، شجاعت و دامنه اختيارات رييس جمهور از ايتم هاي بارز ريبيس جمهور كاراست.
Norway
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
عارف خخخ همون که معدن رو نمیدونست گفت این تخریب محیط زیسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
با این وضعیت دیگه نمیشه به کسی اعتماد کرد
-
امیر
۰۸:۳۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
پنج میلیون رای داشته باشم یک رای بهش نمیدم خدا شاهده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
تا ببینیم حامیان ایشان که هستند چون اگر کسانیکه کارنامه تیره ای نزد ملت دارند از ایشان حمایت میکنند پس اگر هر چه که خوب باشد مشاورینش کشور را به نا کجا آباد می کشانند و باید فقط سابقه را مد نظر نداشته باشیم و حامیان ،تدین ، وطن پرستی و انقلابی عمل کردن در خدمت به کشور و خزب گرا نبودن و اعتقاد قلبی به توان و درایت جوان کشوررا نیز مد نظر داشت چون هر چه ضربه می خوریم از غرب گرایان و تر سوهای بی تدبیر و افراد ضعیف از نظر علمی و تدین است
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۲۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اتفاقا چه اصلاح طلب چه اصول گرا پیرو خدا واهلبیت وپرو ولایت فقیه باید باشند فرقی نداره ۲ برای مردن کار کنند ۳ بلند باز مال مردم خور نباشن ۴دلسدز جهادی بسیجی همیشه اماده به خدمت باشن ۵ مهمتر از همه نفوذی نباشن۶ همیشه دشمن ستیز باشن۷ باافتدار باشن با دشمن هیچ نرمش نشان ندهند ۸ استقلای فکری وباسواد وپر مغز باشن همین کافیه اقای ستاری تا الان امتحانش رو خوب پس داده انشاالله خداوند هرکس رو خیر وصلاح ملته همون رو تو دله مردم بزاره انتخاب اصلح رو بزاره نه دست در جیب مردم رو دولت مستضعفین باشه نه دولت مستکبرین همین ملاکها رو خود بده انتخاب کنه کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
این فرد ادامه دهنده راه دولت فعلی خواهد بود واقعا نمیفهمید؟
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۰۸:۲۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
سلام.این بنده خدا خیلی خطرناکه .مخالف سر سخت نیروی دولتی هست .الخصوص قراردادی .اگر خدای نخواسته رای بیاره همه نیروهای قراردادی دولتی اخراج خواهند شد شک نکنید . توی تمام مصاحبه هاش اولین چیزی که میگه بزرگ بودن بدنه دولت هست .تحقیق کنید متوجه میشوید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
هر كي نميتونه معجزه كنه نباد جلو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
معجزه گر شیخ حسن بود که ۱۰۰ روزه و ۱۰ روزه اوضاع مملکت رو درست کرد....
Germany
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
ایشون غلام حلقه به گوش روحانی و اصلاح طلباس و رای به همچین شخصی یعنی حضور دوباره روحانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اقای ستاری شما با تخصص خود باید به کارهای علمی بپردازید
رییس جمهوری به شما نمیخورد و خرابتان میکند .. قدرت از ستاری متخصص . یک ستاری نه متخصص و نه یک ستاری نه عالم باقی میگذارد .. به تجربه ها نگاه بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
نه بین متخصص و..... نه..... یک ستاری را حذف کنید
Iran (Islamic Republic of)
کیایی
۰۸:۱۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
معاونت فناوری ریاست جمهوری به ریاست ستاری توسط تعدادی هولدینگ و تعدادیرشرکت خصولتی اداره میشه ایشون فقط مصاحبه میکنن ،حتی درک درستی از زیر مجموعه خودشون ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
فرقی نمی کند چه کسی بیاید تغییر چندانی در اوضاع نیست
-
kl
۰۸:۱۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اتفاقا یه آدم باسواد از یک پدر با سواد بدرد این مملکت می خوره
۱۲
آخرین اخبار