8 کشته و زخمی بر اثر حادثه رانندگی در اردبیل

رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: برخورد شاخ به شاخ ۲ دستگاه خودروی پراید در محور اردبیل - هیر یک کشته و هفت مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سیدمحمد صفوی، رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: ماموران پلیس راه اردبیل از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع حادثه رانندگی در جاده اردبیل - هیر  سه راهی روستای ایریل حور مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه به علت برخورد شاخ به شاخ ۲ دستگاه خودرو سواری پراید با سواری روی داده است.

صفوی بیان کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان پراید که یک خانم ۶۳ ساله بود به علت شدت جراحات در دم فوت و هفت نفر دیگر مصدوم شدند.

او گفت: با انتقال مصدومان حادثه به مراکز درمانی توسط امدداگران پنج نفر از آنها بعد از مداوا ترخیص و ۲ نفر از آنها در مراکز درمانی بستری شدند.

رییس پلیس راه استان اردبیل ادامه داد: علت تامه این تصادف تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز از سوی راننده سواری پراید در حال حرکت از اردبیل به سمت بخش هیر اعلام شده است.

سرهنگ صفوی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و مه آلود بودن هوا و کاهش دید افقی، رانندگان با تجهیزات لازم و با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

او افزود: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار