پاکدل: وضعیتم پس از ابتلا به کرونا چندان حاد نیست/ آلومینیوم در مسیر رشد قرار دارد

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم گفت: خدا را شکر وضعیتم پس از ابتلا به ویروس کرونا، حاد نیست و به زودی به تمرینات تیم باز می‌گردم.

حامد پاکدل، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با ابتلای خود به ویروس کرونا اظهار کرد: نتیجه تست من مثبت اعلام شده است و در حال حاضر در قرنطینه خانگی هستم تا نتیجه تست بعدی ام منفی شود و به تمرینات تیم آلومینیوم بازگردم.

او ادامه داد: با توجه به آمادگی بدنی ورزشکاران، کرونا کم‌تر روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. از علائم کرونا، بیشتر بدن درد و بی حالی را دارم و خدا را شکر وضعیتم خوب است. فکر می‌کنم از هفته آینده بتوانم در تمرینات شرکت کنم.

او افزود: درگیری با ویروس کرونا، باعث می‌شود آمادگی بدنی ام را از دست بدهم و چند هفته طول می‌کشد تا به شرایط آرمانی بازگردم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر بیان کرد: شرایط بازی در لیگ برتر با دسته یک بسیار متفاوت است. برای گرفتن نتیجه در لیگ برتر باید یک تیم از نظر امکانات، بازیکن و کادر فنی در سطح حرفه‌ای قرار داشته باشد تا نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: مدیرعامل باشگاه ما به تازگی تغییر کرده و تیم از هفته دوم به سمت شرایط آرمانی خود در حال حرکت است. بی برنامگی و بلاتکلیفی بازیکنان و کادر فنی در بازی با نساجی باعث شد تا شکست بخوریم و امتیاز از دست بدهیم.

پاکدل افزود: در حال حاضر مدیریت تیم به ثبات رسیده و با جذب چند بازیکن جدید و با کیفیت، شرایط تیم رو به بهبودی است. امیدوارم در بازی پنجشنبه مقابل سپاهان، افکار سرمربی در زمین پیاده شود و به سمت موفقیت در لیگ برتر حرکت کنیم.

پاکدل: وضعیتم پس از ابتلا به کرونا چندان حاد نیست/ آلومینیوم در مسیر رشد قرار دارد

مهم‌ترین نکته برای بازیکنان جدید هماهنگی با تیم است

بازیکن آلومینیوم درباره بازیکنان جدیدی که در هفته گذشته به جمع آلومینیوم سازان اضافه شده‌اند گفت: با توجه به تجربه بالای این بازیکنان و بازی آن‌ها در لیگ برتر، می‌توانند کمک زیادی به آلومینیوم بکنند. مهم‌ترین چیز برای آن‌ها، جا افتادن در ترکیب تیم و هماهنگی با سایر بازیکنان است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار