پاشایی: حق ما برابر صنعت نفت باخت نبود/ تزریق تفکرات تارتار به تیم پیکان یک ماه زمان می‌برد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خیلی بهتر از صنعت نفت بازی کردیم و حق ما برابر این تیم باخت نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نتیجه ای که رقم خورد، حق تیم ما نبود. تارتار یک ماه است که سرمربی پیکان شده و حداقل یک ماه زمان نیاز دارد تا افکارش را به تیم تزریق کند. با این حال فکر می کنم خیلی بهتر از صنعت نفت بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم.

مربی پیکان در ادامه گفت: روی اشتباهات فردی گل خوردیم. به هر حال فوتبال همین است و نمی توان کاری کرد. امیدوارم تفکرات تارتار در تیم جا بیفتد و در بازی های پیش رو نتايج بهتری بگیریم.

پاشایی درباره بازی هفته آینده تیمش برابر شهرخودرو گفت: بازی بعدی ما برابر شهرخودرو است و روز شنبه برگزار می شود. باید از همین حالا به فکر بازی با شهرخودرو باشیم تا بتوانیم امتیازاتی که در این بازی از دست دادیم را جبران کنیم.

او در خصوص تعویض های پیکان مقابل صنعت نفت آبادان و برکناری ویسی از هدايت پیکان گفت: درباره جدایی ویسی من نمی توانم نظری بدهم و مدیریت باشگاه باید در این زمینه صحبت کند. تعویض های تیم هم براساس تفکرات فنی و عملکردی بود که در تمرینات از بازیکنان دیده بودیم، اما دو، سه بازیکن ما مصدوم شدند و مجبور شدیم آن ها را از بازی بیرون بیاوریم. به هر حال وقتی بازیکن تعویض می شود، یعنی نظر سرمربی را جلب نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار