صباغیان در صحن علنی مجلس:

ستاد ملی کرونا برای مجلس تصمیم می‌گیرد، در حالی‌ که نماینده‌ای در آن نداریم/ مجلس مرده است

نماینده یزد و بافق خطاب به قالیباف گفت: چرا امروز ستاد ملی مقابله با کرونا برای کل کشور و برای مجلس هم تصمیم می‌گیرد؟

ستاد ملی کرونا برای مجلس تصمیم می‌گیرد، در حالیکه نماینده‌ای نداریم/ مجلس مرده استبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده یزد و بافق در مجلس شورای اسلامی و در صحن علنی امروز در تذکری نسبت به نبود نماینده‌ای از پارلمان در ستاد ملی مقابله با کرونا اعتراض کرد.

او خطاب به قالیباف، رئیس صحن گفت: شورای عالی اقتصادی و دولت هر تصمیمی بخواهند درباره مجلس می‌گیرند. امروز ستاد ملی مقابله با کرونا برای کل کشور و برای مجلس هم تصمیم می‌گیرد.

صباغیان افزود: یک نفر از مجلس در این ستاد حضور ندارد  که به معنای ضعف مجلس است. انتظار ما از شما اینست که از مجلس دفاع کنید.

نماینده یزد و بافق ادامه داد: برای یک بار هم که شده، خدمت مقام معظم رهبری برسید؛ امروز از مجلس چیزی باقی نمانده است،  یک نام، یک ساختمان و ۲۹۰ نفر آدم باقی مانده است. در مقابل مردم چه جوابی خواهیم داشت؟ 

او خطاب به قالیباف گفت: ما گفتیم به شرطی به شما رأی می‌دهیم که مجلس را زنده کنید؛ امروز مجلس مرده است، اگرچه ما نفس می‌کشیم. به ما توهین می‌شود.


بیشتر بخوانید

مجلس بر اساس قانون اساسی در محدودیت کرونایی جلسه دارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
زمانی که شخص رهبری در فرمایشات خودشان عرض کردند تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند مجلس ونمایندگان دیگه کی باشند اعتراض کنند در این شرایط همه مسئولان واحاد جامعه باید به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا تمکین کنند تا ریشه این بیماری منحوس از سرمردم ایران کنده شود البته دولت هم باید در مقابل این محدودیت ها از مردم نه در حرف بلکه عملا حمایت کند زیرا هرگونه کم کاری در هر بخش تمام تلاشهای مسئولان وپزشکان زحمت کش ومردم را پایمال می کند.
آخرین اخبار