جهادگران سلامت به کمک کادر درمان بافق شتافتند

مسئول قرارگاه جهادگران سلامت بافق گفت: تاکنون ۳۰ مجاهد سلامت در حوزه های فرهنگی، رسانه، مالی، پشتیبانی و طبی ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام میرحسینی، مسئول قرارگاه جهادگران سلامت بافق گفت: در حال حاضر در چند حوزه‌ی خدمات، فرهنگی، رسانه، مالی، پشتیبانی و طبی خدمت گذار مردم و کادر درمان هستیم.

او افزود: در بخش‌های تأسیسات، رختشوی خانه، بخش مشترک و بخش‌های آی سی یو و سی سی یو، هشت نفر از نیرو‌های جهادی و طلاب در قالب گروه خدمات و در سه شیفت بصورت روزانه فعالیت دارند.

مسئول قرارگاه جهادگران سلامت بافق ادامه داد: در این بخش ۳۰ مجاهد سلامت تا به حال ثبت‌نام کرده و در سه شیفت فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام میرحسینی بیان داشت: داوطلبان دیگر که اعم از جوانان و نوجوانان هستند در حوزه‌های رسانه و فرهنگی در حال تهیه محتواهایی همچون مستند، پوستر، پادکست و فضا سازی بیمارستان با هدف امیدبخشی به کادر درمان و بیماران هستند.

او ادامه داد: تیم پشتیبانی هم با همت برادران و خواهران بسیجی، مکمل‌های درمانی از قبیل کمپوت سیب، چای ماسالا، دم نوش آویشن و آب جوش عسل آبلیمو را تهیه و توزیع می‌کنند.

مسئول قرارگاه جهادگران سلامت بافق گفت: یکی دیگر از اقدامات مجاهدان سلامت روحیه بخشی به بیماران از طریق ارتباط موثر با بیمار و حضور روحانیت در بیمارستان است و هدایای مردمی توسط روحانیون به کادر درمان اهدا می‌شود.

او تصریح کرد: ضمنأ بزودی شاهد راه اندازی مکانی دِنج برای صرف دمنوش و آبمیوه کادر درمان در فضای بیمارستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.