فخرالدینی: منصوریان در تراکتور موفق می‌شود/ مبلغ قرارداد فوتبالیست حرفه‌ای باید بالا باشد

بازیکن تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی توضیحاتی را ارائه کرد.

میلاد فخرالدینی، بازیکن تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم تبریزی در آستانه بازی با تیم نساجی مازندران اظهار کرد: وضعیت تیم ما خوب است و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم، پیگیری می‌کنیم. بازی با نساجی سخت است، چون این تیم شمالی، بازی اول خود را پیروز شده است، شرایط روحی خوبی دارند و تیم سرسختی محسوب می‌شود. به طور حتم همه تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در این بازی بگیریم.

او درباره علیرضا منصوریان، سرمربی تراکتور، بیان کرد: به طور حتم، منصوریان می‌تواند در تراکتور موفق باشد؛ چرا که او کارنامه قابل قبولی از لحاظ فنی و اخلاقی دارد و مربی قابل تحسینی است. من فکر می‌کنم اگر شرایط را برای منصوریان فراهم کنند، به طور حتم می‌تواند نتیجه بگیرد.  

من در جریان مسائل مدیریتی باشگاه تراکتور نیستم 

فخرالدینی درباره استعفای علیپور، مدیرعامل باشگاه تراکتور و این که مدیریت این باشگاه ثبات ندارد، گفت: بهتر است این موضوع را از علیپور بپرسید؛ من در جریان مسائل مدیریتی نیستم و بیشتر وقت خود را صرف تمرینات و کار‌های شخصی خود می‌کنم و نمی‌توانم در این باره نظری بدهم.  

فخرالدینی: منصوریان در تراکتور موفق می شود/ مبلغ قرارداد فوتبالیست حرفه ای باید بالا باشد

امسال مبلغ قرارداد بازیکنان، بیش از ۱۵۰ هزار دلار نمی شود 

بازیکن تراکتور درباره مبالغ نجومی قراردادهای بازیکنان جدید و تناسب کیفیت این بازیکنان با مبالغ قراردادها ، گفت: من قبول ندارم که قرارداد بازیکنان جدید افزایش یافته است. یک سری از افراد چنین حرف‌هایی را زده‌اند. من در سال ۸۸ در تیم مس کرمان حضور داشتم  و مبلغ قراردادم ۲۷۰ میلیون تومان بود، اما هر چقدر قرارداد امسال بازیکنان بالا رفته باشد، بیش از ۱۵۰ هزار دلار نمی‌شود. من فکر می‌کنم بازیکنان در لیگ‌های ضعیف، همانند اندونزی و مالزی مبلغ قراردادشان  زیر ۲۰۰ هزار دلار است و بازیکن حرفه‌ای باید بیشتر از این مقدار پول بگیرد، اما متاسفانه بعضی از افراد هیچ چیز را نگاه نمی‌کنند. بازیکنان در لیگ‌های سایر کشور‌ها، با مبالغ بالا جابه جا می‌شوند. به نظرم فوتبال رشته ورزشی است که هر کس به صورت حرفه‌ای  وارد این رشته ورزشی می‌شود، باید مبلغ قرارداد خوبی هم بگیرد و در کل  دنیا به این صورت است.

متاسفانه در ایران بر روی قرارداد بازیکنان زوم می کنند 

او ادامه داد: متاسفانه در ایران بر روی قرارداد بازیکنان فوتبال زوم می‌کنند و این اصلا خوب نیست. من فکر می‌کنم بخشی از این صحبت‌ها از سوی رسانه‌های تصویری مطرح می‌شود و به صورتی این موضوع را به مردم القا می‌کنند که فوتبالیست‌ها بدون  زحمت پول می‌گیرند، اما در کل طرح چنین مسئله‌ای اشتباه است. این موضوع از سالیان قبل بوده است و فکر می‌کنم درست نباشد. بعضی‌ها می‌گویند که فوتبالیست‌ها داخلی و خارجی را نمی‌شود مقایسه کرد، اما به این صورت نیست و به نظرم بازیکنان داخلی در برخی از مواقع، بیشتر از خارجی‌ها  زحمت می‌کشند و  شرایط سخت است.  

فخرالدینی بیان کرد: بازیکنان در خارج از کشور هفته به هفته پول می‌گیرند، اما بازیکنان در کشورمان بعد از گذشت ۶ ماه پول نمی‌گیرند و بحث‌های زیادی در این باره وجود دارد که مجال گفتنش نیست. من فکر می‌کنم این حرف‌ها ارزش آن چنانی برای مطرح کردن ندارند.  

بازیکن تراکتور درباره مشکل گلزنی تیم خود، بیان کرد: فکر می‌کنم امسال مشکل گلزنی تیم ما حل شود؛ مهاجمان خوبی در تیم داریم و می توانیم یک تیم هجومی داشته باشیم.  

تیم تراکتور در آسیا حرفی برای گفتن دارد 

او درباره این که تیم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به موفقیت برسد، اظهار کرد: به نظرم تیم ما در آسیا حرفی برای گفتن خواهد داشت و حتی ما می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم و  از مرحله حذفی این رقابت‌ها هم بالاتر برویم. اگر امکانات برای ما فراهم شود، به طور حتم در آسیا موفق می‌شویم.

من به علت اختلاف سلیقه با کی‌روش به تیم ملی دعوت نمی شدم  

فخرالدینی درباره این که امیدوار است امسال به تیم ملی فوتبال دعوت شود، گفت: به طور حتم این اتفاق رخ می‌دهد. من اولین بازی ملی خود را در سال ۹۰ انجام دادم و بعد از آن اختلاف سلیقه با کی‌روش داشتم و یک مصاحبه کردم و به تیم ملی دعوت نشدم. اما همه تلاش خود را می‌کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.  

 بهتر است بازی های لیگ برتر برگزار شوند 

بازیکن تیم فوتبال تراکتور درباره این که  برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال در دوران کرونایی درست است یا خیر، گفت: من فکر می‌کنم اگر  بازی‌ها برگزار شود، بهتر است؛ چون در هر صورت ویروس کرونا در کشورمان وجود دارد و باید مسابقات را برگزار کنند. ما قبل از بازی‌ها تست کرونا می‌دهیم و فکر نمی‌کنم مشکلی برای انجام بازی‌ها باشد، چون ۴۸ ساعت قبل از بازی تست می‌دهیم و روز بازی هم جواب تست‌ها مشخص می‌شود. بازیکنانی که تستشان مثبت باشد، نمی‌توانند بازی کنند و مابقی نفرات قادر به انجام بازی هستند. همچنین در رفت و آمد‌ها در صورتی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم، مشکلی پیش نمی‌آید.  

فخرالدینی درباره این که امسال تراکتور می‌تواند قهرمان شود، بیان کرد: تراکتور تیمی است که همیشه برای قهرمانی می‌جنگد و امسال همه تلاش خود را می‌کنیم و انشاالله بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار