قانونگذار دموکرات: ترامپ و کابینه‌اش باید برای جنایاتشان محاکمه شوند

قانونگذار دموکرات در بیانیه‌ای تند خواستار محاکمه ترامپ و کابینه او به دلیل جنایاتشان علیه ملت و قانون اساسی این کشور شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، بیل پاسکرل، قانونگذار دموکرات از وزارت دادگستری خواست تا تحقیق در مورد کل دولت ترامپ در هنگام تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب در ماه  ژانویه را آغاز کند.

 قانونگذار و نماینده دموکرات‌ها در ایالت نیوجرسی در بیانیه‌ای تند خواستار محاکمه ترامپ و دیگر اعضای برجسته کابینه‌ او به جرم جنایاتشان علیه ملت و قانون اساسی این کشور شد و افزود که رئیس جمهور آمریکا یک خائن است.

پاسکرل گفت: ترامپ به عنوان رئیس جمهور به انتخابات ما حمله کرده و تلاش کرده است دموکراسی را سرکوب کند.

او اظهار کرد استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان به دلیل خیانت اقدام بجایی است. او در اداره و محافظت از ملت آمریکا کوتاهی کرده است و اگر ذره‌ای عزت در وجود خود احساس می‌کرد، امروز استعفا می‌کرد.

این قانونگذار دموکرات در ادامه اظهارات خود گفت: عدم پاسخگویی به تخلفات مالی و سیاسی در گذشته باعث سوء استفاده بیشتر از سوی بازیگران بد شده است. تکرار این ناکامی‌ها باعث جسارت بیشتر رهبران ملی ما شده و آمریکا را در مسیر قانون گریزی قرار می‌دهد. ترامپ باید پاسخگو باشد.

بیانیه پاسکرل یکی از سخنان قاطع در حمایت از تحقیقات دموکراتیک در مورد اعضای سابق دولت ترامپ با تصدی بایدن در پست ریاست جمهوری بود. دموکرات‌ها سال‌ها ادعا می‌کردند که اعضای ارشد حلقه نزدیک ترامپ و همچنین شخص رئیس جمهور، از قدرت خود در دولت برای منافع شخصی سود می‌برده‌اند.

ترامپ خود بار‌ها متهم به نقض قانون در مورد استفاده از قدرت برای منافع شخصی است. اسکات پرویت، مدیر سابق آژانس حفاظت از محیط زیست در دولت ترامپ نیز سال ۲۰۱۸ به دلیل رسوائی‌های اخلاقی مجبور به استعفا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار